اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز 93 صورت می‌گیرد

استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن شاخص تاریخی شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن شاخص تاریخی و فرهنگی این استان در ایام نوروز خبر داد.

استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن شاخص تاریخی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی این استان اظهار داشت: باید اماکن تاریخی و فرهنگی فارس تنها از سوی راهنمایان گردشگری این استان معرفی شود.

وی با بیان این‌که استقرار راهنمایان گردشگری دارای کارت در اماکن تاریخی و فرهنگی فارس ضروری است، افزود: جا دارد اشتغال و کارآفرینی راهنمایان پایدارتر شود و در این مورد استقرار راهنمایان کمک شایانی به بحث اشتغال‌زایی آن‌ها می‌کند.

این مسئول در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و تکمیلی و بازآموزی برای راهنمایان گردشگری فارس تأکید کرد.

امیری همچنین از اعضای هیئت مدیره انجمن راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس خواست نسبت به آموزش اعضای خود برای اجرای تورهای طبیعت‌گردی این استان اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس همچنین ابراز داشت: پیگیری در مورد بیمه راهنمایان در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر و با حمایت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشوری راهنمایان را زیر چتر بیمه قرار دهیم.

در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس به شرح فعالیت‌ها و همچنین برخی از مشکلات راهنمایان گردشگری پرداختند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول