اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه تاکید کرد

لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه

فرماندار عسلویه بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه تاکید کرد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی ظهر امروز در بازدید مسئولان از پروژه‌های عمران شهری عسلویه اظهار داشت: منطقه عسلویه از وضعیت خاصی برخوردار است و توسعه این منطقه مورد توجه مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های عمران شهری از اولویت‌های مدیریت شهرستان است و با تلاش شورای اسلامی و شهرداری عسلویه در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شده است.

فرماندار عسلویه بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در ایام نوروز این منطقه میزبان جمع کثیری از هموطنان و سایر توریست‌های خارجی است باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام ورزیم.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه نیز با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی عسلویه خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی با رویکرد نگاه کارشناسی و همچنین برنامه‌های عمران شهری، در راستای جذب و تخصیص اعتبارات تملک دارایی باید گام‌های اساسی برداشته شود.

احمد بازیار به توانمندی شهردار جدید اشاره کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید که دارای تجربه‌های گرانبهایی در این زمینه دارد بتواند اهداف شورای اسلامی را به نحو احسن عملی کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: تمام سازوکارهای ما باید رضایت مردم و خداوند در آن وجود داشته باشد و با دقت در فرصت باقیمانده سال در سایه تعامل منطقی از منابع و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.

علی دریانورد افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و باید کاری کنیم که طرح‌های نیمه‌تمام تا پایان امسال تکمیل شوند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول