اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سربیشه:

39 پروژه در سربیشه طی دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان سربیشه گفت: تعداد 39 پروژه با اعتبار 31 هزار و 834 میلیون ریال طی دهه فجر در سربیشه افتتاح می‌شود.

39 پروژه در سربیشه طی دهه فجر  افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه، غلامرضا حسین‌پور با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر در شهرستان سربیشه، اظهار داشت: اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به مبلغ 27 هزار و 620 میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها چهار هزار و 500 خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار سربیشه اذعان داشت: احداث سالن ورزشی بانوان با اعتبار 6 هزار و 698 میلیون ریال، مجتمع آبرسانی سدید با اعتبار 120 میلیون تومان و مجتمع آبرسانی کلاته سلیمان به اعتبار 130 میلیون تومان از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

حسین‌پور آبرسانی به روستای طالب‌آباد با اعتبار سه هزار و 500 میلیون ریال و افتتاح سوله بازارچه مرزی با اعتبار 520 میلیون تومان را از دیگر این پروژه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌ها 20 پروژه در حوزه کشاورزی است، یادآور شد: با افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان برای 71 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

فرماندار سربیشه دهه فجر را هویت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما در برابر خون پاک شهدای انقلاب مسئولیم و کیفیت اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها بر کمیت آنها ارجحیت دارد.

حسین‌پور به توطئه‌های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب و خنثی‌شدن همه آن‌ها توسط مردم و مسئولان دلسوز نظام اشاره کرد و ادامه داد: هنوز هم دشمنان با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف از جمله تحریم و ناامنی و تبلیغات سوء سعی می‌کنند انقلاب را تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها نه تنها هیچ خللی در جامعه ایجاد نکرده بلکه سبب پیشرفت و ترقی به‌ویژه در عرصه انرژی هسته‌ای شده است.

انتهای پیام/22482/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول