اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به سربیشه

فرماندار شهرستان سربیشه گفت: میزان 7,62 درصد اعتبارات تملک و دارایی استان در سال 92 به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان سربیشه اختصاص یافته است.

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‎ عمومی فرمانداری سربیشه، غلامرضا حسین‌پور در نشست کمیته برنامه‎ریزی شهرستان سریبشه گفت: اعتبارات امسال سربیشه در 17 فصل و 48 برنامه برای اجرای 197 پروژه عمرانی بین 35 دستگاه اجرایی شهرستان ارزیابی و توزیع شده است.

وی ادامه داد: از مبلغ اختصاص داده شده، مبلغ 760 میلیون کمک‌های فنی اعتباری و 960 میلیون الزامات بودجه بوده است و توزیع اعتبارات بر اساس پروژه‎های نیمه تمام با در نظر گرفتن کسری تخصیصات سال گذشته بوده است.

فرماندار سربیشه گفت: امسال بالاترین میزان اعتبار در بخش‌های راه و شهرسازی با اعتبار یک‌میلیارد و 280 میلیون تومان و آب و فاضلاب روستایی با 600 میلیون تومان، شبکه توزیع برق با 520 میلیون، نوسازی مدارس 493 میلیون تومان و اوقاف و امور خیریه با اعتبار 445 میلیون تومان هزینه شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها نیز در توزیع اعتبارات امسال لحاظ شده و طرح‎های در حال اجرا که از پیشرفت فیزیکی بالاتری برخوردار هستند در اولویت کاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای جذب اعتبار قرار گرفته است.

انتهای پیام/69008/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول