اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خبر داد

بازسازی 3300 کلاس درس در 10 شهرستان استان بوشهر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از بازسازی 3 هزار و 300 کلاس درس در 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد.

بازسازی 3300 کلاس درس در 10 شهرستان استان بوشهر

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان امروز در واقع آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و به هر میزان بیشتر به این عزیزان توجه کنیم شاهد موفقیت‌های بیشتری نیز توسط این عزیزان خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های متنوع مدرسه‌سازی در استان و افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در دستور کار قرار دارد و انتظار داریم با همکاری سایر مسئولان در این مسیر به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

مرادی تصریح کرد: تامین امکانات سرمایشی و گرمایشی مدارس استان بوشهر از اولویت‌های این اداره کل است و بحمدالله تاکنون در شهرستان‌های مختلف به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: حمایت‌های خیران از مدرسه‌سازی در استان بوشهر تاثیر بسیار زیادی در موفقیت این اداره کل داشته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: در چند سال اخیر در راستای مقاوم‌سازی مدارس شهرستان‌های مختلف اقدامات زیربنایی انجام شده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

مرادی از بازسازی 3 هزار و 300 کلاس درس در 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی صورت گرفته، بیش از سه هزار و 300 کلاس درس در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر بازسازی و مقاوم‌سازی شده و این روند تا مقاوم‌سازی و بازسازی تمام کلاس‌های درس ادامه دارد.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و پیشرفت آموزش و پرورش اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول