اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش قزوین خبر داد

تحقق 80 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز در قزوین

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از تحقق 80 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز این استان در سال جاری خبر داد.

تحقق 80 درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، قاسم ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: در جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان قزوین 220 میلیارد ریال از سوی خیران تعهد شده بود که تاکنون 80 درصد از تعهدات محقق شده است.

وی افزود: مقرر شده است در فرم‌های جشنواره خیران مدرسه‌ساز، موضوع کمک در بخش نرم‌افزاری خیران به مدارس نیز گنجانده شود که این امر با رضایت خیران صورت می‌گیرد.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: پس از تعهد خیران و اهدای زمین، کارشناسان امور حقوقی باید زمین‌ها را به نام آموزش و پرورش ثبت کنند تا سال آینده اهدای تکراری زمین از سوی خیران صورت نگیرد.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: استان قزوین در زمینه برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز جزو چهار استان برتر کشور است.

این مسئول با اشاره به گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش (24-30 دی ماه) بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت، تجزیه و تحلیل عملکرد و دستاورد یک ساله شورای آموزش و پرورش است.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: بر اساس 16 شاخص ارزیابی، شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک جزو عالی‌ترین شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین است.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: بهترین و بیشترین جلسات در شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک تشکیل شده و در اجرای مصوبات عمرانی، پرورشی و پژوهشی گام‌های مؤثری برداشته است.

این مسئول مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در عرصه سیاستگذاری و تصمیم‌سازی برای اهداف عالی آموزش و پرورش را از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش ذکر کرد و ادامه داد: این شورا با محور قرار دادن سند تحول بنیادین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، می‌تواند جایگاه این شورا را برای دستگاه‌های اجرایی تببین کند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: جایگاه تربیت دانش‌آموزان مشارکت‌جو، ولایت‌پذیر و بااخلاق، استفاده از همه امکانات محلی و منطقه‌ای در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، توزیع عادلانه در خصوص کمک‌های مردمی، سیاستگذاری برای مدارس و رفع موانع آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش است.

ابراهیم‌زاده شورای آموزش و پرورش را محور توسعه پایدار عنوان و اضافه کرد: آموزش و پرورش با سیاستگذاری و جهت‌گیری مناسب، می‌تواند در تحقق این امر گام مهم بردارد.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول