اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کوهبنان:

10 مدرسه کوهبنان به سیستم حرارت مرکزی مجهز شدند

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: به همت اداره کل نوسازی استان کرمان تعداد 10 باب از مدارس شهرستان کوهبنان به سیستم حرارت مرکزی مجهز شدند.

10 مدرسه کوهبنان به سیستم حرارت مرکزی مجهز شدند

مهدی جوزا امروز در حاشیه بازدید از مدارس روستایی و سطح شهر کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی مدارس و به همت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تعداد 10 مدرسه شهرستان کوهبنان از سیستم بخاری نفتی و گازی خارج و به سیستم حرارت مرکزی شوفاژ مجهز شدند.

وی عنوان کرد: تعداد پنج مدرسه در بخش طغرالجرد که شامل دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی، متوسطه اول محبوبه دانش‌، استاد مطهری‌، فضیلت و دبستان نرجس خاتون هستند‌ از سیستم حرارت مرکزی بهره‌مند شدند.

جوزا افزود: پنج مدرسه نیز در سطح شهر کوهبنان شامل هنرستان فنی امام خمینی(ره)، متوسطه اول شبانه‌روزی عدالت، مدارس متوسطه دوره اول شهدا و امیرکبیر و دبیرستان شبانه‌روزی علی‌بن‌ابیطالب (ع) به این سیستم مجهز شده‌اند.

‌معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد: به همت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، طرح تجهیز مدارس روستایی شهرستان کوهبنان به بخاری‌های تابشی در حال اجرا است و تاکنون چند‌ مدرسه به این بخاری‌ها مجهز شده‌اند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه هزینه نفت مصرفی اینگونه آموزشگاه‌ها بالا بوده و خطرات بخاری‌های نفتی هم مزید بر علت است، این طرح می‌تواند گامی برای ایمن‌سازی مدارس باشد. 

جوزا گفت: با توجه به اینکه شهرستان کوهبنان جزو مناطق کوهستانی و سردسیر‌ محسوب می‌شود، لذا به منظور بهره بیشتر دانش‌آموزان از وسایل گرمایشی، تجهیز دیگر مدرسه‌های روستایی در دستور کار است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امر مهم اجرایی شود. 

انتهای پیام/80012/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول