اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد باشت عنوان کرد

حمایت کمیته امداد از 600 دانش‌آموز و دانشجوی باشتی

رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت گفت: 600 دانش‌آموز و دانشجو مددجو توسط کمیته امداد این شهرستان حمایت می‌شوند.

حمایت کمیته امداد از 600 دانش‌آموز و دانشجوی باشتی

حبیب‌الله باقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت و تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: تاکنون قریب به 600 دانشجو و دانش‌آموز باشتی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارد و از خدمات دانشجویی و دانش‌آموزی این نهاد برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد باشت با بیان این‌که شهرستان باشت یکی از پیشگامان در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان و دستگیری از مستمندان با مشارکت و تعامل ویژه خیرین است، عنوان کرد: این نهاد در سطح شهرستان باشت علاوه بر ارائه خدمات بسیار ارزنده و مؤثر برای دانشجویان و دانش‌آموزان نیز خدمات خاصی درسی اعمال کرده است.

وی ادامه داد: هدف کمیته امداد یاری نیازمندان تا رسیدن به خود کفایی کامل بوده و در این راستا تاکنون بیش از 45 میلیون تومان پرداخت کمک هزینه شهریه برای این 600 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت خود داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه پیشرفت تحصیلی افراد تحت پوشش یکی از مهم‌ترین دستورات و مؤلفه‌های کمیته امداد بوده و مسئولان این نهاد جهت تحقق این هدف ارزشمند تاکنون اقدامات شایسته‌ای را انجام داده‌اند و در حد توان و با در نظر گرفتن شرایط و قوانین این نهاد افراد نیازمند را شناسایی و از خدمات تحصیلی برخوردار می‌کند.

باقرپور ادامه داد: از این 600 نفر مددجو بالغ بر 270 نفر دانشجو و 330 نفر از این تعداد دانش‌آموز هستند.

وی در ادامه اذعان داشت: ارائه خدمات به دانشجویان از طریق پرداخت کمک هزینه شهریه دانشگاهی و فراهم آوردن برخی از شرایط ویژه تحصیلی برای استفاده مناسب از آن برای دانشجویان صورت گرفته است. 

رئیس کمیته امداد باشت با تأکید بر اینکه حمایت از دانش‌آموزان در سطح شهرستان باشت به صورت گسترده‌ای انجام می‌شود، ابراز کرد: کمیته امداد ضمن همکاری با خیرین به مناسبت‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها، جشن نیکو کاری و اهدای هدایای خیرین خارج از مسائل اداری در منازل و مدارس به نیازمندان تحت حمایت مواردی از شیوه‌های دستگیری از نیازمندان به خصوص دانش‌آموزان در باشت است.

انتهای پیام/82009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول