اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد خوی:

کمیته امداد مسیر اشتغال جوانان را هموار می‌کند

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوی با اشاره به اجرای 666 مورد طرح کارانگیزی و اشتغال میان مددجویان گفت: کمیته امداد مسیر پرپیچ و خم اشتغال را برای جوانان هموار می‌کند.

کمیته امداد مسیر اشتغال جوانان را هموار می‌کند

عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی خوی در راستای توانمندسازی مددجویان و تحقق حماسه اقتصادی، گام‌های متعددی برای اشتغال‌زایی جوانان زیر پوشش خود برداشته است.

وی در این زمینه بر شناسایی افراد مستعد و نیروهای کار فعال در میان مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: با شناسایی این افراد و پرداخت وام خوداشتغالی به آنان، تسهیلات جانبی لازم برای راه‌اندازی حرفه مربوط نیز ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد خوی در اختیار گذاشتن مواد اولیه، ابزارها و وسایل لازم برای آغاز فعالیت را از جمله این حمایت‌ها عنوان کرد و افزود: در صورت نیاز به برخورداری افراد از مهارت‌های ویژه، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز به صورت رایگان به افراد ارائه می‌شود.

سهندی همچنین نظارت بر حسن اجرای کار و رسیدگی به مشکلات و موانع حین فعالیت را از دیگر حمایت‌های کمیته امداد در این زمینه عنوان کرد و متذکر شد: فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای بازاریابی و فروش محصولات و فرآورده‌های این افراد نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد برای سهولت اجرای طرح‌های خوداشتغالی و توان‌افزایی میان مددجویان است.

مدیر کمیته امداد خوی با اشاره به اینکه کمیته امداد خوی ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و رفع نیازمندی محرومان را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده است، تصریح کرد: امسال بیش از 22 میلیارد و 257 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی ابراز داشت: این میزان هزینه در قالب اجرای 333 مورد طرح کارگزینی، خودکفایی و توان‌افزایی مددجویان بوده که در این شهرستان به اجرا درآمده است.

مدیر کمیته امداد خوی، تعداد طرح‌های کار انگیزی به اجرا درآمده در کمیته امداد این شهرستان را حدود 38 مورد عنوان کرد و گفت: 183 مورد طرح توان‌افزایی و 112 مورد طرح‌های خودکفایی نیز در طول امسال در این شهرستان به اجرا درآمده است.

سهندی در پایان یادآور شد: با تسهیلات ارائه شده، مددجویان توانسته‌اند در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و دیگر مشاغل وارد چرخه کار و فعالیت اقتصادی شوند.

انتهای پیام/61006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول