اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جهزیه به مددجویان کمیته امداد هیرمند

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 104 مورد جهیزیه و هدیه به مبلغ یک میلیارد و 470 میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد هیرمند اهدا شده است.

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جهزیه به مددجویان کمیته امداد هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، محمدرضا میری ظهر امروز در مراسم اهدا جهیزیه به 14 نفر از نوعروسان هیرمندی اظهار داشت: کمیته امداد این استان در حال حاضر 101 هزار خانوار از افراد نیازمند را زیر پوشش قرار دارد که از مزایای مستمری ماهیانه و خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی، ساخت مسکن، سرویس بهداشتی و غیره بهره‎مند هستند.

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر در سطح سیستان و بلوچستان 250 مورد ساخت مسکن مناسب و مقاوم برای مددجویان در حال ساخت است که برای احداث این واحدهای مسکونی مبلغ 60 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 40 میلیون ریال به صورت وام قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد نیز در حال اجرا قرار دارد و تمامی هزینه‌های بیمه تامین اجتماعی این افراد توسط این نهاد پرداخت می‌شود و بعد از سن بازنشستگی از مستمری دائم و بیمه عمر برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 104 مورد جهیزیه و هدیه به مبلغ یک میلیارد و 470 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد هیرمند اهدا شده است. امروز به 14 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد شهرستان هیرمند هر کدام مبلغ 15 میلیون ریال اهدا شد.

انتهای پیام/75004/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول