اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال رخ داد

اختصاص 5 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد شیراز

مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز گفت: بیش از 5 میلیارد ریال در 9 ماه سال جاری برای امور درمان و بهداشت مددجویان زیر پوشش این مجموعه هزینه شد.

اختصاص 5 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز، مرآت رسولی در این زمینه اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری به منظور پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان زیر پوشش این نهاد افزون بر 5 میلیارد و 566 میلیون و 269 هزار ریال به مراکز درمانی و بیماران پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ، 3 میلیارد و 288 میلیون و 302 هزار ریال صرف هزینه‌های درمان اقشار آسیب‌پذیر و درمان موردی افراد خارج از حمایت با مشکلات حاد و فوریتی دارای بیماری خاص و 2 میلیارد و 169 میلیون و 167 هزار ریال صرف هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی افراد زیر پوشش این نهاد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 31 هزار و 457 نفر از خدمات درمانی این نهاد در شهرستان شیراز بهره‌مند هستند.

این مقام مسئول با توجه به تقاضای بسیار از جانب بیماران حاد و مزمن،خواستار همکاری بیشتر خیران در زمینه مساعدت به این افراد شد.

انتهای پیام/ 2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول