اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/72

علی‌محمدی: 235 مسکن مددجویی کمیته امداد گیلان دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: 235 مسکن مددجویی کمیته امداد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان افتتاح می‌شود.

علی‌محمدی: 235 مسکن مددجویی کمیته امداد گیلان دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: امسال تعداد یک‌هزار و 50 طرح اشتغالزایی کمیته امداد همزمان با دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به تهیه یک‌هزار و 50 جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد گیلان اشاره کرد و افزود: نوعروسان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به خانه بخت می‌روند.

علی‌محمدی از افتتاح 235 مسکن مددجویی کمیته امداد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود افتتاح مسکن مددجویی به 300 واحد افزایش پیدا کند.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، تهیه بسته‌های غذایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را از برنامه‌های این کمیته همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

*مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بیمه تکمیلی می‌شوند

وی با بیان اینکه تمام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گیلان بیمه تکمیلی می‌شوند، اظهار کرد: بیمه تکمیلی مددجویان انقلابی در استان است.

علی‌محمدی بر فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری بیشتر محرومان و مستضعفان از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تاکید کرد و گفت: راهکارهای نهضت خدمات‌رسانی به مردم باید تقویت شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان مددجویان را ولی‌نعمتان جامعه خواند و یادآور شد: تبیین نقش محرومان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی، فراهم‌سازی زمینه آشنایی بیشتر محرومان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و معرفی خدمات و دستاوردهای سه دهه تلاش در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی را از جمله ماموریت‌های کمیته مذکور دانست.

علی‌محمدی، تبیین مناسب رویکردهای دهه پیشرفت و عدالت و همچنین ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده انقلاب را از دیگر ماموریت‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول