اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

حمایت کمیته امداد کنگان از 2500 خانوار

فرماندار کنگان از حمایت کمیته امداد شهرستان کنگان از 2500 خانوار خبر داد.

حمایت کمیته امداد کنگان از 2500 خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی صبح امروز در نشست مدیرعامل پتروشیمی پردیس با جمعی از ایتام شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای خدمت‌رسانی به مردم باید نهایت توان خود را به کار ببندیم. کمیته امداد در راستای رفع فقر و محرومیت تلاش بسیار زیاد و قابل توجهی انجام داده که این امر موجبات نشاندن لبخند بر چهره افراد مستضعف شده است.

فرماندار کنگان با تجلیل از حمایت پتروشیمی پردیس از فقرا و محرومان جامعه خاطرنشان کرد: این نشست از پیوند صنعت با نیکوکاری حکایت دارد و این مهم باید مورد توجه دیگر شرکت‌های مستقر در منطقه نیز قرار گیرد.

تبرکی با تقدیر از اجرای طرح شفای بیماران کمیته امداد گفت: این طرح موجبات کاهش هزینه‌های خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد شده و امیدواریم تداوم یابد.

وی از حمایت کمیته امداد کنگان از 2500 خانوار خبر داد و افزود: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون کمیته امداد کنگان به بیش از 2 هزار و 530 خانوار در عسلویه و کنگان خدمات‌رسانی می‌کند که بسیار ارزشمند است.

فرماندار کنگان ضمن تاکید بر مشارکت مردم به‌ویژه خیرین در طرح‌های کمیته امداد امام (ره) بیان کرد: برای جلب رضایت الهی، سهیم شدن در این امور باعث خوشحالی روح موسس این نهاد مقدس خواهد شد. از همه مردم و مسئولان انتظار می‌رود نسبت به حمایت از محرومان جامعه اهتمام ورزند که این امر پاداش اخروی نیز در پی دارد.

انتهای پیام/2451/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول