اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تأکید کرد

رفع مشکل آب آشامیدنی در مدارس بم

فرماندار بم با اشاره به مشکل آب آشامیدنی تعدادی از مدارس بم بر ضرورت رفع این مشکل تأکید کرد.

رفع مشکل آب آشامیدنی در مدارس بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه معلمان باید در راستای رفع مشکلات دانش‌آموزان کمک کنند، اظهار داشت: تشکیل مجمع خیران تعلیم و تربیت در شهرستان بم ضروری است.

وی شورای آموزش و پرورش را محور توسعه جامعه از بعد انسانی دانست و بیان داشت: این شورا باید تلاش کند با تاثیر بر روی خانواده‌ها و جامعه شرایط توسعه همه‌جانبه جامعه را فراهم کند.

فرماندار بم با اشاره به مشکل آب آشامیدنی تعدادی از مدارس بم بر ضرورت رفع این مشکل تاکید کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان به جز آموزش و تربیت نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بم نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سه مدرسه در بم با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند بر ضرورت حل این مشکل تاکید کرد.

محمود مهدوی، شورای آموزش و پرورش را مؤثرترین مکان برای بررسی و حل مشکلات عنوان کرد و افزود: باید در مورد مسائل تربیتی و آموزش و پژوهش برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

وی، نیروی انسانی را مؤثرترین سرمایه‌گذاری در دنیای امروز دانست و ابراز داشت: پیشکسوتان علمی افتخار هر جامعه بوده و باید از تجربیات ارزشمند آنها استفاده کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بم در پایان از سفر معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش به بم در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان در هفته آینده خبر داد و گفت: همایش مدیران مدارس شرق استان دوشنبه آینده به میزبانی بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول