اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد

کمک 600 میلیون ریالی شهروندان دهدشتی‌ به مدارس این شهرستان

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به کمک 600 میلیون ریالی مردم به مدارس این شهرستان در سال‌جاری گفت: اگر روند کمک‌ها به این منوال پیش رود، در آینده نیازی به حمایت مالی دولت از مدارس نخواهیم داشت.

کمک 600 میلیون ریالی شهروندان دهدشتی‌ به مدارس این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همایش گرامیداشت هفته تأسیس شوراهای آموزش و پرورش با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان، فرهنگیان، مدیران مقاطع تحصیلی، دهیاران و اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان صبح امروز در سالن هلال‌احمر دهدشت برگزار شد.

فریدون فاطمی‌زاده در این مراسم با اشاره به سالروز تأسیس نهاد شورای آموزش و پرورش در 26 دی ‌ماه سال 72 اظهار داشت: این شورا ترکیبی از اعضای حوزه‌های مختلف و با هدف استفاده از ظرفیت‌ و اندیشه‌های اعضای شورا در جهت غنی‌سازی رسالت آموزش و پرورش تدوین شده است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت نقش آموزش و پرورش در توسعه، رشد و تعالی هر جامعه‌ای را محوری خواند و افزود: تربیت انسان یکی از اهداف دستگاه تعلیم و تربیت است.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه توسعه همه جانبه کشور در گرو آموزش‌ و پرورش فعال و پویا است، تصریح کرد: نگاه در فرهنگ‌سازی باید هم‌سو با مشارکت مردم در پیشبرد اهداف این نهاد فرهنگی و آموزشی باشد.

وی خواستار تقویت مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت شد و ابراز داشت: اگر مردم به خوبی مشارکت داشته باشند، مسئولان نیز در کار تعلیم و تربیت به خوبی پاسخگو خواهند بود.

این مسئول همکاری مردم را محدود به مسائل مادی ندانست و با اشاره به ریشه تاریخی مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت بر لزوم تقویت باورهای دینی تأکید کرد و گفت:مدیران مدارس باید تعامل خوبی با مردم و اولیای دانش‌آموزان داشته باشند.

فاطمی‌زاده فرهنگ مشارکت مردمی در کهگیلویه را کم‌رنگ دانست و ابراز داشت: متأسفانه این کم‌رنگ بودن بر سایر حوزه‌ها نیز تأثیرگذار است.

این مسئول نقش رسانه‌های جمعی در جلب مشارکت‌های مردمی به آموزش و پرورش را مؤثر و انکار نشدنی خواند و با بیان اینکه رسانه نباید از کمک مردمی به مدارس به عنوان سوژه منفی مانور بدهند، رسالت رسانه را افزایش مشارکت مردم و تشویق به کمک عنوان کرد.

فاطمی‌زاده با اشاره به کمک 600 میلیون ریالی مردم به مدارس این شهرستان در سال‌جاری گفت: اگر روند کمک‌ها به این منوال پیش رود، در آینده نیازی به حمایت مالی دولت از مدارس نخواهیم داشت.

در پایان این مراسم از اعضای شورای آموزش و پرورش دهدشت تجلیل شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول