اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

برگزاری 650 جشن انقلاب در مدارس ناحیه یک و 2 زنجان

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر 650 جشن انقلاب در مدارس ناحیه یک و 2 زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 650 جشن انقلاب در مدارس ناحیه یک و 2 زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان اظهار داشت: 24 تا 30 دی‌ماه با عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش در سال گذشته مجموعا 175 مصوبه اجرا کرده است، تصریح کرد: این شورا از ابتدای سال‌جاری تاکنون 10 جلسه به صورت ماهانه برگزار کرده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون مجموعا 141 مصوبه به تصویب رسیده است، افزود: در شورای آموزش و پرورش ماه گذشته 14 مصوبه به تصویب رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه چهار مدرسه از طریق ماده 18 ساخته می‌شود، گفت: آموزش و پرورش تلاش می‌کند سوخت مایع در سطح همه مدارس جمع‌آوری شده و به حرارت مرکزی یا تابشی مجهز شوند.

بهلولی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 91 تاکنون 17 پروژه با مشارکت مردم و خیرین ساخته شده است، بیان داشت: محوطه سه مدرسه روستای «مروارید» بازسازی شده و تجهیز تاسیسات حرارتی آن توسط خیرین صورت گرفته است.

وی اعتبارات آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در سال گذشته را 576 میلیارد و 219 میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: این اعتبار شامل حقوق کارکنان و سایر هزینه‌ها است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه 549 میلیارد و 283 میلیون ریال اعتبار برای حقوق کارکنان هزینه شده است، ادامه داد: 16 میلیارد ریال مابقی نیز صرف دیگر هزینه‌ها شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار با مشارکت مردمی صورت گرفته است، تصریح کرد: 6 درصد اعتبارات مربوط به مشارکت‌های مردمی است.

بهلولی در ادامه به برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر در 450 مدرسه و آموزشگاه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب در مدارس روستایی نیز اجرا می‌شود، اظهار کرد: 134 آموزشگاه در 83 روستا برنامه‌های دهه فجر را اجرا می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه 650 جشن در مدارس ناحیه یک و 2 استان زنجان برگزار می‌شود، متذکر شد: 100 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، علمی، قرآنی مختلف در دهه فجر اجرا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در جشن‌های انقلاب و دهه فجر برنامه سرود، تئاتر و ... در سطح همه مدارس برگزار می‌شود.

بهلولی در خاتمه با اشاره به اینکه 26 درصد دانش‌آموزان در مدارس ناحیه 2 تحصیل می‌کنند، بیان داشت: 17 درصد دانش‌آموزان نیز متعلق به ناحیه یک زنجان هستند.

انتهای پیام/73008/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول