اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی کرج:

نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج با اعلام اینکه در حال حاضر 4 هزار تاکسی وظیفه حمل و نقل دانش‌آموزان این شهرستان را بر عهده دارند، گفت: نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج ادامه دارذ.

نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج ادامه دارد

پرویز اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سال‌های گذشته مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان به صورت شخصی اقدام به استخدام راننده برای حمل و نقل دانش‌آموزان می‌کردند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه قوانین شفافی در این حوزه نداشتیم، هم تاکسی و هم خودروهای شخصی برای انتقال محصلان در نظر گرفته می‌شد که این امر خطراتی را برای سلامت دانش‌آموزان به دنبال داشت.

مدیرعامل تاکسیرانی ادامه داد: طی سال‌های اخیر برای تامین امنیت دانش‌آموزان طرحی در کشور به تصویب رسید که جذب و به‌کارگیری رانندگان و خودروهای مدارس ضابطه‌مند شد.

اسکندری گفت: کرج از جمله شهرستان‌هایی است که برای اجرای این قانون پیش‌قدم شد و امروز شاهد هستیم که سرویس‌های مدارس این شهرستان در یک راستای قانون‌مند و منظم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در فصل تحصیلی 92 – 93 حدود 4 هزار تاکسی برای انتقال دانش‌آموزان ساماندهی شد و این تعداد تاکسی هر روز وظیفه انتقال دانش‌آموزان به مدرسه و برعکس را بر عهده دارند.

* انجام نظارت مستمر بر فعالیت سرویس‌های مدارس کرج

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج بیان داشت: خودروهایی که برای این منظور ساماندهی شده و مجوز سرویس مدارس اخذ کرده‌اند، از لحاظ ایمنی در شرایط خوبی بوده و خودروهای دارای نقص فنی برای انتقال دانش‌آموزان تحت هیچ شرایطی به کار گرفته نمی‌شود.

اسکندری بیان داشت: همچنین رانندگان سرویس‌های مدارس نیز از میان امین‌ترین و متعهدترین رانندگان تاکسی هستند و نظارت لازم بر عملکرد آنها نیز انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پس از صدور مجوز برای سرویس‌های مدارس، نظارت بر عملکرد رانندگان و شرایط فنی تاکسی‌ها فراموش نمی‌شود، گفت: بر اساس طرحی که برای این حوزه داریم، به صورت مستمر بر عملکرد رانندگان و همچنین شرایط فنی سرویس‌های مدارس نظارت شده و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف و یا اشکالی، بلافاصله مجوز صادر شده لغو می‌شود.

اسکندری در پایان تاکید کرد: این احتیاط‌ها برای تامین و افزایش ایمنی و سلامت دانش‌آموزان است و خوشبختانه اولیای محصلان نیز استقبال بسیار خوبی از طرح‌های تاکسیرانی دارند.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول