اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت‌ماه سال آینده صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در اریبهشت‌ماه سال آینده جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان در اردوگاه نوفرست بیرجند برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا بیگی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: آموزش و پرورش با کمبود اعتبارات روبرو است.

وی با بیان این‌که مناطق حاشیه‌ای شهرستان‌های استان نیاز به فضای آموزشی دارند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود 7 هزار دانش‌آموز در مهرشهر بیرجند ثبت‌نام کنند.

اختصاص 2 میلیارد تومان برای گرم کردن مدارس

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به قبوض گاز مدارس استان افزود: سال گذشته عوارضی به قبوض گاز مدارس اضافه شد.

بیگی با بیان این‌که در سال جاری 200 میلیارد تومان برای گرم کردن مدارس پیش‌بینی شده است، گفت: از این میزان 100 میلیارد تومان آن واگذار شده است.

وی سهم خراسان جنوبی را 4 میلیارد تومان دانست و اذعان داشت: تاکنون یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان از این مبلغ واریز شده است.

70 درصد مدارس فاقد سیستم گرمایشی ایمن

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان این‌که 70 درصد مدارس استان فاقد سیستم گرمایشی ایمن هستند، یادآور شد: این مدارس دارای بخاری نفتی استاندارد هستند.

بیگی با بیان این‌که 21 مدرسه استان اسناد آن برای نصب شوفاژ تهیه شده است، متذکر شد: نصب شوفاژ در مدرسه پیشینه‌باف بیرجند انجام شده است.

وی با بیان این‌که نصب بخاری غیراستاندارد در مدارس ممنوع است، تصریح کرد: همچنین نصب بخاری گازی نیز ممنوعیت دارد.

برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان این‌که جشنواره خیران مدرسه‌ساز اردیبهشت‌ماه سال آینده در اردوگاه نوفرست بیرجند برگزار می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در جشنواره امسال بتوانیم اعتبار لازم برای پروژه‌های نیمه‌تمام را دریافت کنیم.

بیگی خاطرنشان کرد: با کمک خیران می‌توان گام‌های موثری در ایجاد فضاهای آموزشی برداشت.

انتهای پیام/69010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول