اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح طرح‌های صنعت برق آبیک با بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از افتتاح طرح‌های صنعت برق شهرستان آبیک با بیش از شش میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر سال جاری خبر داد.

افتتاح طرح‌های صنعت برق آبیک با بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار

سیدیوسف جبارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: دهه فجر امسال تعداد 18 طرح صنعت برق شهرستان آبیک با اعتباری افزون بر شش میلیارد و 284 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های حاجی‌آباد، خاکشان، نوده، شکرناب، قشلاق، آقچری، نودوز، خوزنان، زیاران، باقر آباد کرد، شهرک قدس، شهرک خرم، بخش مرکزی آبیک و خاکعلی به اجرا درآمده و افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اصلاح  شبکه روستای حاجی‌آباد با 180 میلیون ریال اعتبار را از جمله این طرح‌ها برشمرد و ادامه داد: اصلاح شبکه فشار ضعیف خاکشان با 50 میلیون ریال و اصلاح پست و شبکه نوده نیز با 120 میلیون ریال اعتبار اجرایی شده است.

جبارزاده با بیان اینکه طرح‌های اصلاح پست شکرناب با اعتباری افزون بر یک صد میلیون ریال و احداث شبکه فشار ضعیف قشلاق با 450 میلیون ریال اعتبار در همین دهه به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اصلاح شبکه فشار 20 کیلوولت آقچری و شبکه 20 کیلوولت نودوز نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این مدت به شمار می‌رود که به ترتیب 70 و 120 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

وی، اصلاح شبکه فشار ضعیف خوزنان و اصلاح شبکه زیاران هر یک با 450 میلیون ریال، اصلاح شبکه 20 کیلوولت باقر آباد کرد با 250 میلیون ریال اعتبار را بخش دیگری از طرح‌های شهرستان آبیک برشمرد که در دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین عنوان کرد: احداث شبکه زرین پران از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این دهه به شمار می‌رود که در بخش حاجی‌آباد با اعتبار 78 میلیون ریالی به اجرا درآمده است.

جبارزاده، احداث شبکه و پست بیمارستان 32 تختخوابی آبیک را از طرح‌های افتتاحی شهرک قدس با اعتبار 953 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای احداث پست و شبکه شهرک قدس فاز 3 به میزان یک میلیارد و 635 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و شبکه و پست دادگستری آبیک هم با در بر داشتن 154 میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

به گفته وی، شبکه متقاضیان بخش زیاران با صرف اعتباری افزون بر 313 میلیون ریال و احداث شبکه و پست مجتمع امام رضا (ع) در همین بخش با 132 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح‌های صنعت برق شهرستان آبیک است که با افتتاح آنها در ایام دهه فجر مردم از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: بهره‌برداری از دو طرح احداث شبکه و پست آب و فاضلاب شماره 1 بخش زیاران با اعتبار 524 میلیون ریال و احداث شبکه و پست خاکعلی با اعتبار 255 میلیون ریال نیز در دهه فجر صورت می‌گیرد.

جبارزاده اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های صنعت برق استان قزوین در شهرستان‌های مختلف استان مردم تمام بخش‌های قزوین بار دیگر در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران طعم شیرین انقلاب اسلامی را بچشند.

وی در پایان اظهار کرد: در مجموع در دهه فجر امسال 99 طرح صنعت برق در پنج شهرستان استان به همراه سه طرح فوق‌توزیع و انتقال با بیش از 362 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77011/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول