اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

25 پروژه بسیج سازندگی در زیرکوه اجرایی می‌شود

معاون فرماندار زیرکوه گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر امسال 25 پروژه بسیج سازندگی در زیرکوه اجرایی می‌شود.

25 پروژه بسیج سازندگی در زیرکوه اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌اکبر اکبری‌راد عصر امروز در دیدار مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از پروژه‌های بسیج این شهرستان اظهار داشت: روند اجرای پروژه‌های بسیج سازندگی در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 25 پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی توسط بسیج سازندگی در این شهرستان اجرایی می‌شود.

معاون فرماندار زیرکوه اذعان داشت: این پروژه‌ها در غالب کمک به محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی روستاها با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 350 میلیون ریال اجرا می‌شود.

اکبری‌راد تکمیل و تجویز خانه‌های عالم و احیا و مرمت قنوات را از جمله این پروژه‌ها برشمرد و متذکر شد: تکمیل سالن ورزشی چند منظوره برای روستای افین، تکمیل گلزار شهدای روستاهای اردکول، شیرگ، پیشور و روستاهایی که دارای یک شهید هستند از دیگر پروژه‌های بسیج سازندگی در این شهرستان است.

وی با این‌که درصد بیشتری از پروژه‌های بسیج سازندگی زیرکوه از محل اعتبارات منابع دو درصد نفت و گاز تامین می‌شود، افزود: با توجه به تخصیص 40 درصدی این اعتبارات و تلاش بیش از پیش بسیج سازندگی این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری مردم این شهرستان قرار می‌گیرد.

فعالیت‌های بسیج سازندگی سبب افزایش روحیه تعاون می‌شود

معاون فرماندار زیرکوه یادآور شد: اقدامات و فعالیت‌های بسیج سازندگی سبب افزایش روحیه تعاون، همکاری و مشارکت‌پذیری بین مردم و ایجاد ارتباط با روستاییان می‌شود.

اکبری‌راد خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از رویه و نقش بسیجی در میدان‌های کار از اهداف کلی بسیج است که به یقین این‌گونه اقدامات موجبات سازندگی مناطق محروم و آبادانی و تثبیت جمعیت روستاها را فراهم می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز در این بازدید با مطلوب ارزیابی کردن روند پیشرفت پروژه‌ها، برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان زیرکوه قول مساعد داد.

زمین ورزشی روستای بم‌رود حصارکشی و تجهیز می‌شود

محمد زهرایی در بازدید از قنات روستای بقراعی در بخش مرکزی زیرکوه و خانه عالم روستای پردان در بخش زهان این شهرستان قول مساعد داد تا با تامین اعتبار این دو پروژه تکمیل و در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین تامین اعتبار حصارکشی و تجهیز زمین ورزشی روستای بم‌رود را از دیگر پروژه‌های بسیج در این شهرستان عنوان کرد و گفت: زمین ورزشی روستای بم‌رود با اعتبار 100 میلیون ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول