اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد 15 میلیارد ریالی

دو پروژه ورزشی طی دهه‌فجر در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از آماده بهره‌برداری دومین سالن تخصصی چند منظوره بانوان در سربیشه و زمین چمن مصنوعی قاین در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برای احداث این دو پروژه 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

دو پروژه ورزشی طی دهه‌فجر در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

حسن رضا عمیدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو پروژه ورزشی با هزینه‌کرد 15 میلیارد ریال در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌های ورزشی شامل یک سالن تخصصی چند منظوره ویژه بانوان در شهرستان سربیشه و چمن مصنوعی در قاینات می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اذعان داشت: دومین سالن تخصصی چند منظوره بانوان استان در شهرستان سربیشه با زیربنای هزار و 417 متر مربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل منابع ملی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که حدود دو هزار و 53 خانوار این شهرستان از امکانات ورزشی این پروژه برخوردار می‌شوند.

عمیدیان با بیان اینکه دومین پروژه افتتاحی خراسان جنوبی در ایام‌الله دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی قاینات است، خاطرنشان کرد: احداث این چمن مصنوعی از سال 91 با زیربنای 8 هزار و 30 متر مربع آغاز شده است و با هزینه‌کرد حدود هفت هزار و 580 میلیون ریال تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه ورزشی، حدود چهل هزار و 226 نفر از اهالی ورزش دوست شهرستان قاینات می‌توانند از امکانات آن در فعالیت‌های ورزشی استفاده کنند.

وی به عملیات احداث استخرشنای سرپوشیده قاینات اشاره و تصریح کرد: احداث این پروژه ورزشی از سال 89 آغاز شده است که طی بازدید انجام شده از روند ساخت استخر شنای سرپوشیده، مقرر شده، مشکل اعتباری آن حل شود و اقدامات لازم برای بهره‌برداری آن تا پایان سال جاری صورت گیرد.

انتهای پیام/69014/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول