اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صداوسیمای خراسان جنوبی:

تبیین اندیشه‌های امام مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها در دهه فجر است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای خراسان جنوبی گفت: تبیین اندیشه‌های سیاسی امام و بازشناسی نقش ولایت در نظام از مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها در انعکاس اخبار دهه فجر است.

تبیین اندیشه‌های امام مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها در دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز نخستین جلسه ستاد سازمان‌دهی برنامه‌های دهه فجر در خراسان جنوبی با هدف برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی درست و به موقع برنامه‌های این دهه و با حضور جمعی از مدیران رسانه و نمایندگان سازمان‌های اجرایی استان برگزار شد.

غلامحسین شیدایی دراین جلسه اظهار داشت: تاکنون 21 کمیته برای سازمان‌دهی این ستاد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته برای ایجاد هماهنگی در اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر برگزار شده است، تصریح کرد: انعکاس برنامه‌های این دهه باید بر اساس ایمان‌افزایی، آرمان‌خواهی انقلاب باشد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای خراسان جنوبی با اشاره به وظیفه اصلی رسانه ادامه داد: وظیفه رسانه‌ها اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها، جشن‌ها و افتتاحیه‌ها است.

شیدایی تبیین اندیشه‌های سیاسی امام و بازشناسی نقش ولایت درنظام را از مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها در انعکاس اخبار دهه فجر عنوان کرد و گفت: باید نقش ولایت در به وجود آمدن انقلاب و وظیفه کنونی مردم در مقابل آن به مردم شناسانده شود.

وی با بیان این‌که رسانه می‌تواند مطالب را خوب، زشت و هنرمندانه منعکس کند، اذعان داشت: ارائه هنرمندانه اخبار و مطالب از مهم‌ترین اهداف رسانه است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای خراسان جنوبی از همه مطبوعات و رسانه‌های استان خواست تا رویکرد تمامی مقالات آن‌ها به سمت تبیین و بازگو کردن وحدت، عزت و افتخار مردم باشد.

خودداری از بازگو کردن مباحث دوپهلو و زدن تیترهای دو پهلو از دیگر خواسته‌های شیدایی از اصحاب رسانه در دهه فجر بود.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول