اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

سرپرست جدید دانشگاه شیراز منصوب شد

در پی استعفای محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مجید ارشاد را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

سرپرست جدید دانشگاه شیراز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در نامه‏ رضا فرجی‌دانا خطاب به مؤذنی آمده است: با عنایت به استعفای جناب‏عالی از مسئولیت ریاست دانشگاه شیراز، بدین‏وسیله از زحمات بی‏شائبه‏ شما در دوران تصدی ریاست این دانشگاه تقدیر و تشکر می‏‌شود.

در این نامه اضافه شده است: بی‏گمان خدمتگزاری به جامعه‏ دانشگاهی کشور و سکانداری مدیریت آموزش عالی در عالی‏‌ترین سطوح، توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است.

در نامه وزیر علوم خطاب به موذنی ابراز شده است: امید است جامعه‏ دانشگاهی و فرهیختگان از تجارب ارزنده‏ جناب‏عالی در مسئولیت‏های مختلف بهره‏مند شوند.

همچنین در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری خطاب به مجید ارشاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‏عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شیراز منصوب می‏شوید، امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شیراز را بر پایه‏ قوانین، سیاست‏ها و برنامه‏های مصوب به انجام رسانید.

در این حکم تصریح شده است: بایسته است با پیروی از آموزه‏های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‏نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

دکتر مجید ارشاد لنگرودی، استاد بخش ریاضی دانشکده‏ی علوم دانشگاه شیراز است و پیش از این، در سال‏های 80 تا 84، ریاست این‏دانشگاه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول