اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر کرمان:

تمام جریان‌های سیاسی صاحبان انقلاب اسلامی هستند

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: تمام جریان‌های سیاسی و وفاداران به نظام و ولایت صاحبان انقلاب اسلامی هستند.

تمام جریان‌های سیاسی صاحبان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در نشست تخصصی مسئولان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اظهار داشت: تمام جریان‌های سیاسی و وفاداران به نظام و ولایت صاحبان انقلاب اسلامی هستند و در راهپیمایی 22 بهمن باید تمام اقشار را ببینیم.

وی با اشاره به اهمیت جشن‌های دهه فجر افزود: در هر جامعه و ملتی به مناسبت‌های مختلف روزهای ویژه‌ای را دارند و در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر نگاه ملی که در دنیا وجود دارد یک نگاه اعتقادی هم به مراسم ملی داریم که برگرفته از مذهب و مکتب ما و ماهیت نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: ما در دهه فجر در کنار شناخت و عقلانیت شاهد شور و نشاط هم هستیم.

وی افزود: مناسبت‌های ملی یک نگاه اعتقادی در تعظیم شعائر مذهبی است و دهه فجر هم دهه گرامیداشت و پاسداشت انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشور و ملت درون مایه اسلامی و الهی دارد.

صدفی ابراز داشت: خداوند ابزار هدایت را هم مشخص می‌کند و در بعضی روزها شاهد عنایت خداوند هستیم.

وی تبیین برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را از اهداف ایام‌الله دهه فجر برشمرد و بیان داشت: نیاز به تبیین و پرداختن به محتوای مجموعه فعالیت‌های دهه فجر داریم.

این مسئول تصریح کرد: بیگانگان و دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام تبلیغ و میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند و ما باید در دهه فجر به ماهیت انقلاب اسلامی بپردازیم.

صدفی خاطر نشان کرد: در بحث 9 دی در سراسر استان کرمان شاهد حضور فعال و گسترده مردم بودیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر ماهیت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف تاکید دارند، افزود: تحکیم‌بخشی به ارکان اصلی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از جمله جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی به عنوان رکن رکین این نظام از دیگر اهداف گرامیداشت دهه فجر است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان بیان داشت: یکی از اهداف دشمن تضعیف جایگاه رفیع ولایت است و آنها بیش از ما می‌دانند که این جایگاه به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی است.

صدفی تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر برشمرد و عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند، «ما انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم» و ما امروز شاهد تحقق این سخن هستیم و نهضت سیدالشهدا و انقلاب اسلامی مبدأ و منشأ بیداری اسلامی است.

وی توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به این شعار از رویکردهای اصلی در ستاد دهه فجر استان کرمان است.

صدفی با تاکید بر مشارکت عمومی مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر ادامه داد: ما باید مردمی بودن جشن‌ها را از نزدیک ببینیم و این امر ملموس و عینی باشد و مردم در طراحی، اجرا و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر حضور داشته باشند.

وی اذعان داشت: دهه فجر نباید اختصاص به جریان خاص داشته باشد و هر کس با هر تفکری که هست باید در برنامه‌ها حضور یابد.

صدفی گفت: کرمان از جمله استان‌هایی است که طی چند سال گذشته شاهد تنش و درگیری برای انحصاری و اختصاصی کردن دهه فجر در این خطه نبودیم.

وی ابراز داشت: تمام جریان‌ها و وفاداران به نظام و ولایت صاحبان انقلاب هستند و در راهپیمایی 22 بهمن باید تمام اقشار را ببینیم.

انتهای پیام/80019/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول