اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

شهید نواب صفوی و همرزمانش از نمادهای برجسته انقلاب هستند

شهردار مشهد گفت: شهید نواب صفوی و همرزمانش از نمادهای برجسته انقلاب و نظام هستند.

شهید نواب صفوی و همرزمانش از نمادهای برجسته انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدصولت مرتضوی صبح امروز و در آستانه 27 دی، سالروز شهادت حجت‌الاسلام سید مجتبی ‌نواب صفوی در دیدار با خانواده شهید نواب صفوی اظهار داشت: توصیف مبارزه تا سرحد شهادت آن هم در دوران ستم‌شاهی راحت است اما در ابعاد مختلف شهادت و مبارزه در آن دوره که با شکنجه‌های سخت و فشارهای روحی و روانی همراه بود، بسیار سخت و دشوار است.

وی بیان داشت: من فکر می‌کنم شهید نواب صفوی و شهدای هم‌رزمش از نمادهای برجسته انقلاب اسلامی ایران هستند و مانند حماسه سرایی چون فردوسی که در خصوص رستم چنین شاهنامه‌ای را نوشته باید برای مردان ما در دوران انقلاب اسلامی که می‌توانند رستم داستان هم باشند، کتاب‌ها و شاهنامه‌ها نوشته شود.

مرتضوی ادامه داد: این اقدام متاسفانه شاید به دلیل نبود انگیزه و یا کثرت نمادهای انقلاب صورت نگرفته که باید به آن توجهی ویژه داشت.

شهردار مشهد در پایان با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم، افزود: از خداوند می‌خواهم راه شهدا که همان راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است را به ما اعطا فرماید.

گفتنی است در این دیدار حجت‌الاسلام علی‌اصغر لطفی و خلیل موحدی نمایندگان شورای اسلامی شهر مشهد، حجت‎الاسلام محمد خادمی مشاور شهردار مشهد و عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام/2202/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول