اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان یزد مطرح شد

برگزاری جشن انقلاب در 3 هزار مسجد و مدرسه یزد

عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان یزد از برگزاری جشن انقلاب در 3 هزار مسجد و مدرسه در سراسر استان یزد خبر داد.

برگزاری جشن انقلاب در 3 هزار مسجد و مدرسه یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سعید زارع، پیش از ظهر امروز در نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت دهه فجر استان یزد اظهار داشت: امسال سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن که با برنامه‌های ویژه‌ای همراه است، حجت‌الاسلام پورمحمدی، وزیر دادگستری خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری جشن‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر در 500 مسجد و بیش از 2 هزار و 500 مدرسه خبر داد.

زارع ادامه داد: تمامی برنامه‌ها، جشن‌ها، سخنرانی‌ها و ... که به این مناسبت در سطح استان اجرا می‌شود، در کمیته‌های تخصصی در قالب ویژه‌نامه‌ای منتشر می‌شوند.

وی همچنین از توجه ویژه این کمیته به عکاسان خبری و خبرنگاران افتخاری در کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر استان یزد خبر داد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست از راه‌اندازی پورتال خبری ویژه دهه فجر در یزد خبر داد و اظهار داشت: پورتال جامع خبری ویژه دهه فجر به نشانی yfajr.ir راه‌اندازی شده و تمامی اخبار و اطلاعات استان یزد در مورد مراسم‌های دهه فجر در این پورتال درج می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی از اخبار دهه فجر بیان کرد: رسانه‌ها باید در ایام‌الله دهه فجر از مباحث اختلاف‌برانگیز دوری و تلاش کنند برنامه‌ها حول محور وحدت پیش رود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نقش رسانه‌ها در وحدت‌آفرینی را بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: رسانه‌ها با محور قرار دادن وحدت در انعکاس اخبار خود، می‌توانند بر هم‌افزایی مردم در برنامه‌های دهه فجر بیفزایند.

پاک‌طینت ادامه داد: ما هم‌اکنون با نسل چهارم انقلاب مواجه هستیم و مهم است که انعکاس فعالیت‌های دهه فجر با یاد امام راحل و شهدا، برای این نسل جالب و تاثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: مسئولان در سخنرانی‌ها یاد و نام امام خمینی (ره) را یادآوری ویژه کنند و به سخنان رهبری به ویژه در شورای انقلاب فرهنگی توجه ویژه نشان دهند.

یغمایی، نماینده بنیاد شهید در کمیته اطلاع‌رسانی نیز در این نشست اظهار داشت: از وصیت‌نامه شهدا، مطالب متناسب با هر روز استخراج و به صورت پیامکی برای مردم یزد ارسال می‌شود.

وی، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی از گلزار شهدا را از برنامه‌های بنیاد شهید در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

کمالیان، نماینده اداره ارشاد استان یزد نیز در این نشست عنوان کرد: امسال بعد از چند سال که مراسم دهه فجر در ایام محرم و صفر بود، مراسم ایام‌الله دهه فجر، شکل جشن به خود می‌گیرد و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی عنوان کرد: لازم است حداقل 10 روز قبل از تشکیل کمیته‌ها، اتاق فکر برای برگزاری مراسم دهه فجر برگزار شود تا نواقص برنامه‌ها رفع شود.

انتهای پیام/2464/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول