اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

55/ فجر انقلاب

اشجری: میدان شهدای ذهاب پرخاطره‌ترین نقطه رشت در دوران انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان میدان شهدای ذهاب شهر رشت را پر خاطره‌ترین نقطه این شهر در دوره‌های مختلف انقلاب عنوان کرد.

اشجری: میدان شهدای ذهاب پرخاطره‌ترین نقطه رشت در دوران انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت کمیته‌های 20‌گانه این ستاد اظهار کرد: ماه‌های غم و اندوه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم و در برپایی مراسم‌های عزاداری موفق بودیم.

وی خواستار ارائه الگوی مناسبی برای ایجاد نشاط در جامعه شد و افزود: جلوه‌های شادی جشن انقلاب اسلامی در دهه فجر باید به صورت ویژه برگزار شود.

اشجری با بیان اینکه طبق فرهنگ ولایی آموختیم در شادی و اندوه ائمه (ع) شاد و ناراحت باشیم، تصریح کرد: تبلیغات هدایت افکار عمومی باید در راستای دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر فراهم‌سازی زمینه حضور خودجوش مردم تاکید کرد و گفت: کمیته فضاسازی و تزئینات شهری به منظور هماهنگی و مشارکت در آذین‌بندی، تزئین مکان‌ها، میدان‌ها و معابر عمومی برای نشاط‌آفرینی بیشتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان تشکیل شده است.

وی تبلیغات را اطلاع‌رسانی پر جاذبه خواند و بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی مجموعه شهرداری‌ها و مراکز مردمی به منظور با نشاط‌سازی شایسته‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

اشجری با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین آذین‌بندی در مناطق مختلف شهری، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از روش‌های موثر و جذاب تبلیغی در راستای معرفی آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مد نظر مسئولان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان میدان شهدای ذهاب شهر رشت را پر خاطره‌ترین نقطه این شهر در دوره‌های مختلف عنوان کرد و یادآور شد: اعزام رزمندگان به جبهه‌های دفاع مقدس، اقامه نماز بر پیکر شهدا، سخنرانی شهید انصاری و آیت‌الله احسانبخش در میدان مذکور انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مناسبت‌های مختلف در میدان شهدای ذهاب رشت، اظهار کرد: ایجاد جایگاه مراسم 22 بهمن در میدان مذکور مهم است.

اشجری از برپایی 35 غرفه با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در مسیر راهپیمایی منتهی به میدان شهدای ذهاب رشت در 22 بهمن خبر داد و بیان کرد: سی ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پر شورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول