اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای زیرسازی معابر شهر شوسف

شهردار شوسف از هزینه شدن اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 15 میلیون ریال برای اجرای عملیات زیرسازی معابر و خیابان‌های این شهر از سال 89 تا‌کنون خبر داد.

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای زیرسازی معابر شهر شوسف

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: از سال 89 تا‌کنون شهرداری شوسف عملیات زیرسازی به میزان 98 هزار و 701 مترمربع را در معابر و خیابان‌های این شهر انجام داده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این میزان عملیات زیرسازی اعتباری بیش از 2 میلیارد و 15 میلیون ریال هزینه شده که اعتبارات لازم از محل‌های مختلف اعتباری تامین شده است.

شهردار شوسف با اشاره به جزئیات عملیات زیرسازی اجرا شده در این شهر تصریح کرد: در سال 89 عملیات زیرسازی به میزان 17 هزار و 438 مترمربع با اعتباری بالغ بر 348 میلیون ریال انجام شده است.

محمدی با بیان این‌که در سال 90 نیز عملیات زیرسازی در این شهر به میزان 15 هزار مترمربع با هزینه‌کرد مبلغ 450 میلیون ریال انجام شد، افزود: در سال 91 هم 14 هزار و 510 مترمربع از معابر و خیابان‌های شهر شوسف نیز با اعتباری بیش از 580 میلیون ریال زیرسازی شد.

برای تسطیح پیاده‌رو و سواره‌روهای شوسف بیش از 857 میلیون ریال صرف شده است

وی اضافه کرد: 12 هزار و 750 مترمربع از معابر و خیابان‌های این شهر با اعتباری بالغ بر 636 میلیون ریال در سال جاری زیرسازی شده است.

شهردار شوسف گفت: اجرای عملیات بار‌ریزی و تسطیح سواره‌روهای شهر شوسف طی چهار سال گذشته هزینه شدن اعتباری بیش از 772 میلیون ریال را در پی داشت.

محمدی میزان اعتبار صرف شده برای بار‌ریزی و تسطیح پیاده‌روهای سطح شهر در چهار سال گذشته را مبلغی معادل 85 میلیون ریال دانست.

وی با اشاره به این‌که طی چهار سال گذشته اجرای تک جدول در معابر شهر شوسف به طول 14 هزار و 991 متر انجام شده است، اظهار کرد: برای این میزان اجرای جدول تک 3 میلیارد و 493 میلیون ریال هزینه شد.

شهردار شوسف خاطرنشان کرد: در سال جاری عملیات اجرای تک جدول در این شهر به میزان یک‌هزار و 940 متر انجام شده که هزینه شدن اعتباری بالغ بر 485 میلیون ریال را به همراه داشته است.

انتهای پیام/69003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول