اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

اجرای 25 ماموریت اطفای حریق توسط آتش‌نشانان شوسف

شهردار شوسف از اجرای 25 ماموریت اطفای حریق و امدادرسانی مسکونی و جاده‌ای توسط آتش‌نشانی این شهر طی سال جاری خبر داد.

اجرای 25 ماموریت اطفای حریق توسط آتش‌نشانان شوسف

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: آتش‌نشانی و امداد یکی از خدمات ارزنده شهرداری شوسف در راستای رفاه و آسایش شهروندان این شهر است.

وی ادامه داد: شهرداری تا بهمن 88 با صرف هزینه‌ای بالغ بر 240 میلیون ریال اقدام به احداث ایستگاه آتش‌نشانی و خرید یک دستگاه نیسان پیشرو آتش‌نشانی کرده و طی دو سال اخیر ضمن تکمیل ساختمان آتش‌نشانی نسبت به خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز اقدام کرده است.

شهردار شوسف با اشاره به ماموریت‌های انجام شده واحد آتش‌نشانی افزود: در سال جاری تعداد هشت ماموریت اطفای حریق(مسکونی) توسط آتش‌نشانان این شهر انجام شد.

محمدی با بیان اینکه امسال 17 ماموریت اطفاء حریق و امدادرسانی جاده‌ای توسط واحد آتش‌نشانی شهرداری شوسف انجام شده است، تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال گذشته نیز 37 ماموریت توسط آتش‌نشانان شوسف انجام شد.

آموزش اطفای حریق در تمامی مدارس شوسف انجام می‌شود

وی با اشاره به اینکه در سال 90 یک دستگاه ایسوزو امداد و نجات به مبلغ 600 میلیون ریال و یک دستگاه ایویکو آتش‌نشانی به ارزش یک‌میلیارد و 50 میلیون ریال برای واحد آتش‌نشانی این شهر خریداری شد، گفت: انواع کپسول، لباس و کفش آتش‌نشانی به مبلغ 58 میلیون و 700 هزار ریال طی سال گذشته برای این واحد خریداری شد.

شهردار شوسف خرید انواع تجهیزات آتش‌نشانی شامل موتور‌برق، کفکش، اینورتر، قیچی، کپسول، لباس آتش‌نشانی به ارزش 120 میلیون ریال را مهم‌ترین اقدام انجام شده برای واحد آتش‌نشانی این شهر در سال جاری دانست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تجهیز کامیون آتش‌نشانی شهرداری به یک دستگاه مانیتور و قرقره قوزریل به مبلغ 70 میلیون ریال، آموزش مستمر اطفای حریق در تمامی مدارس شهر به صورت تئوری و عملی، برگزاری مراسم روز آتش‌نشانی، انجام مانور و تقدیر از آتش‏‌نشانان نمونه از دیگر اقدامات انجام شده سال جاری واحد آتش‌نشانی شهر شوسف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/69003/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول