اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

هزینه‌کرد 882 میلیون ریال برای احداث پارک‌های شهر شوسف

شهردار شوسف از هزینه شدن اعتباری بالغ بر 882 میلیون ریال برای احداث 3 پارک ورزش، گل‌ها و شهدای این شهر طی 4 سال گذشته خبر داد.

هزینه‌کرد 882 میلیون ریال برای احداث پارک‌های شهر شوسف

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: برای ایجاد و تکمیل پارک ورزش شهر شوسف از سال 88 تا‌کنون اعتباری بیش از 620 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اجرای یک‌هزار و 100 متر طول تک جدول با اعتباری بالغ بر 275 میلیون ریال، اجرای پیاده‌رو‌سازی با سنگ گورید به طول یک‌هزار و 500 مترمربع با اعتباری بیش از 300 میلیون ریال و اجرای فنداسیون و لوله‌کشی برای روشنایی این پارک با هزینه‌کرد 20 میلیون ریال در سال جاری را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای تکمیل پارک ورزش شهر شوسف دانست.

شهردار شوسف با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل پارک گل‌ها در شهر شوسف مبلغ 145 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ادامه داد: اجرای 400 متر تک جدول با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال و خاکریزی و زیرسازی میدان والیبال به مساحت یک‌هزار مترمربع با اعتبار 30 میلیون ریال از عمده اقدامات انجام شده برای تکمیل این پارک محسوب می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه برای ساخت پارک شهدای شهر شوسف از سال 88 تا‌کنون بیش از 117 میلیون ریال اعتبار صرف شده است، افزود: اجرای 420 متر تک جدول با اعتباری بالغ بر 105 میلیون ریال از عمده اقدامات انجام شده برای ساخت این پارک است.

این مسئول ادامه داد: برای زیباسازی مبلمان شهری شوسف 595 میلیون ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: در مجموع برای ایجاد و تکمیل سه پارک ورزش، گل‌ها و شهدای شهر شوسف اعتباری بیش از 882 میلیون ریال صرف شده است.

شهردار شوسف با بیان اینکه اعتباری معادل 595 میلیون ریال برای زیباسازی مبلمان شهری در این شهر طی سال 88 تا‌کنون صرف شده است، اظهار کرد: در این راستا خرید و نصب لوازم پارکی و رفاهی صورت گرفته است.

محمدی از ایجاد و احداث میدان میوه و تره‌بار در شهر شوسف در سال 90 خبر داد و گفت: به منظور احداث این میدان که یکی از خواسته‌های مستمر مردم بوده اعتباری معادل 412 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: محوطه‌سازی شامل 700 مترمربع زیرسازی، 700 مترمربع آسفالت و 418 متر جدول‌گذاری میدان میوه و تره‌بار با صرف 162 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

شهردار شوسف خاطرنشان کرد: اجرای دیوارچینی، احداث پنج غرفه، فنس‌کشی، خرید و نصب تابلو وساخت سرویس بهداشتی برای میدان میوه و تره‌بار شهر شوسف با اعتباری بیش از 250 میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/69003/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول