اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد

ایجاد حلقه‌های معرفتی در مساجد با حضور طلاب جوان

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر ایجاد حلقه‌های معرفتی در مساجد با حضور طلاب جوان در استان تاکید کرد.

ایجاد حلقه‌های معرفتی در مساجد با حضور طلاب جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از ائمه جماعات بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگی دینی و اسلامی از اولویت‌های سازمان تبلیغات است و روحانیون و مبلغان خط مقدم این کار هستند.

وی بیان کرد: مبلغان باید با استفاده از آموزه‌های دینی و معنوی، جوانان را به سمت دین و مذهب بیش از گذشته علاقه‌مند کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های مبلغان بوشهر در ایام ماه محرم و صفر بیان کرد: در پایان دو ماه تبلیغی محرم و صفر که برنامه‌های روحانیون مبلغ بسیار خوب در سطح استان در جهت هدایت دینی مردم برگزار شد و برگزاری این نشست به منظور ارج نهادن به زحمات شما عزیزان است که مصادف با آغاز امامت امام عصر (عج) شده است.

سروستانی اضافه کرد: باید تلاش بکنیم تا حلقه‌های معرفتی را در سطح مساجد با حضور طلاب جوانی که الان مشغول درس و بحث هستند ایجاد کنیم و با دعوت از جوانان برای حضور در مساجد شاهد پویایی فرهنگی جوانان و وجود طلاب فعال در عرصه دینی باشیم.

وی افزود: امیدواریم همه ما که شاگرد مکتب امام باقر (ع) و امام صادق (ع) هستیم بتوانیم طلبه امام زمان (عج) باشیم و در راستای فرامین ائمه معصومین به ویژه حضرت حجت‌بن‌الحسن عسکری (عج) ادای وظیفه کنیم و توفیق ما به برکت تقارن با نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت که همان نایب بر حق امام زمان (عج) محسوب می‌شوند بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا حسینی، نماینده امام جمعه بوشهر در امور مساجد استان بوشهر نیز بر لزوم فعالیت بیشتر مبلغان در مساجد از طریق تعامل بیشتر با جوانان و اقشار مختلف مردم و اعتلای فرهنگ دینی استان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی، امام جمعه عالیشهر نیز در ادامه به مداحی پیرامون آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) پرداخت.

انتهای پیام/66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول