اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توانمندسازی صورت پذیرفت

شرکت 450 فرهنگی تویسرکانی در طرح معرفت و بصیرت حسینی

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان از بهره‌مندی 450 فرهنگی مدارس شهرستان تویسرکان از طرح معرفت و بصیرت حسینی با هدف توانمندسازی جامعه هدف خبر داد.

شرکت 450 فرهنگی تویسرکانی در طرح معرفت و بصیرت حسینی

قاسم سوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، از برگزاری دوره ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان طرح «معرفت و بصیرت حسینی» در دبیرستان نمونه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: طرح « معرفت و بصیرت حسینی » با هدف ارتقای توانمندی‌های سیاسی، بصیرتی و فرهنگی فرهنگیان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 450 فرهنگی از مدارس سطح شهرستان در دوره ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان « معرفت و بصیرت حسینی » شرکت کردند، گفت: این طرح در سال‌های گذشته به صورت مستمر در قالب برنامه همایشی و یا کنفرانس اجرا می‌شد.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان افزود: اجرای دوره ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان «معرفت و بصیرت حسینی»، امسال به شکل کلاسیک در محتوای غنی با حضور استادان متبحر و متخصص تویسرکانی در حوزه مسائل فرهنگی و سیاسی انجام شد. محتوای دوره ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان « معرفت و بصیرت حسینی » باعث ارتقای معرفت‌شناسی، معرفت نفس، شناخت جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تحلیل مسائل روز  معلمان می‌شود.

سوری با بیان اینکه فرهنگیان به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم پس از فراگیری مباحث، آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند، ابراز کرد: به روز شدن آگاهی و توانمندی فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و بصیرتی و ارتقای اطلاعات عمومی نیاز امروز جامعه ماست در همین راستا طرح « معرفت و بصیرت حسینی » اجرایی شد.

وی تاکید کرد: با توجه به تهاجم گسترده دشمن از طریق ماهواره، رسانه‌، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دشمن علیه جوانان و عفت عمومی جامعه، ارائه برنامه‌های راهبردی با کارکرد بالا در راستایی خنثی‌سازی ترفندها از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان در این دوره، از فعا‌ل‌سازی نشست‌های بصیرتی و معرفتی در هر ماه در گروه‌های 50 نفره به منظور بهره‌مندی از همفکری و هم‌اندیشی فرهنگیان خبر داد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول