اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

معتمد‌نژاد ارتباطات معرفت‌مدار را در جامعه رواج داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مرحوم پروفسور معتمد‌نژاد ارتباطات معرفت‌مدار و انسان‌مدار را رواج داده و جایگزین ارتباطات ناپسند کرده است.

معتمد‌نژاد ارتباطات معرفت‌مدار را در جامعه رواج داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد پیش‌از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و تکریم مقام پروفسور کاظم معتمد‌نژاد اظهار داشت: معتمد‌نژاد از فرزندان بزرگ این مرز و بوم بوده که با سال‌ها تلاش و زحمت به این جایگاه بلند دست‌یافته بود.

وی ادامه داد: این شخصیت بزرگ علاوه بر جایگاه رفیع علمی و دانشگاهی الگوی باارزش اخلاقی و عنصر باارزش اجتماعی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه با هدف تکریم از مقام علمی و اجتماعی پدر علم ارتباطات نوین برگزار شده است، افزود: این مراسم با همت استاندار خراسان جنوبی برگزار شده است.

گلستانی‌فرد یادآور شد: شخصیت‌های پرتلاشی مانند پروفسور معتمد‌نژاد با عمری صبوری و پایداری برای پیشرفت و توسعه جامعه هزینه کرده تا جامعه و کشور خود را در بخش‌های مختلف به توسعه برسانند.

این مسئول اضافه کرد: مرحوم معتمد‌نژاد علاوه بر اینکه پایه‌گذار علم ارتباطات نوین در کشور بوده‌اند در ارتباطات اجتماعی و فرهنگی تلاش کرده و اثرات فراوانی داشته است.

وی با بیان اینکه مرحوم کاظم معتمد‌نژاد ارتباطات معرفت‌مدار و انسان‌مدار را در جامعه رواج داده، متذکر شد: این نوع ارتباطات جایگزین ارتباطات ناپسند شده و اثرات ارزشمندی داشته که نسل فعلی و آینده از این تلاش‌ها استفاده می‌کنند.

گلستانی‌فرد با اشاره به این‌که بسیاری از آثار این مرحوم در اندیشه‌ها باقی مانده و می‌ماند، تصریح کرد: حافظه تاریخی کشور ما این شخصیت فرهنگی و الگوی فرهنگی را فراموش نمی‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: امید است نسل جوان و کسانی که علاقمند به علم و دانش هستند شخصیت پروفسور کاظم معتمد‌نژاد که شخصیتی شناخته شده در جهان بوده را الگوی خود قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه انسان باید در زندگی خود تلاش کرده تا فردی مفید و ارزشمند برای جامعه باشد، خاطرنشان کرد: درود به روح کسانی که در عرصه پیشرفت جامعه قدم گذاشته و تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/22481/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول