اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به حساسیت افتتاح فرودگاه

شرکت احیا مستندسازی اراضی فرودگاه جیرفت را پیگیری کند

رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: با توجه به حساسیت راه‌اندازی فرودگاه باید مستندسازی اراضی توسط شرکت احیا اراضی پایین‌دست با جدیت پیگیری شود.

شرکت احیا مستندسازی اراضی فرودگاه جیرفت را پیگیری کند

جواد فاریابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت در زمینه مستندسازی اراضی فرودگاه اظهار داشت: این فرودگاه در محدوده اراضی ملی پلاک‌های مشهور به نهرشهر و آهوان قرار دارد و اسناد مالکیت آنها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری صادر و تسلیم شده است.

وی با بیان اینکه هنگام انتقال اسناد، شش‌دانگ پلاک‌های فوق به شرکت احیا اراضی پایین‌دست جیرفت منتقل شده است، اذعان کرد: در هنگام صدور سند در متراژ حدود نیز اشتباهاتی صورت گرفته است که نیاز به اصلاح دارد.

فاریابی با تأکید بر اینکه باید این موضوع توسط شرکت احیا اراضی به صورت جدی پیگیری شود، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع حتی اینجانب با نماینده شرکت به صورت تلفنی مذاکره کردم و ایشان نیز قول پیگیری داده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: قسمتی از محدوده فرودگاه نیز به سهامداران شرکت واگذار شده بر همین اساس موضوع فوق نیز طبق اعلام هیئت مدیره در حال پیگیری و توافق با مالکان است.

انتهای پیام/80001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول