اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش برف در اصفهان

3 پرواز امروز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان لغو شد

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: در پی بارش برف در اصفهان، سه پرواز فرودگاه شهید بهشتی لغو و پنج پرواز با تأخیر انجام شد.

3 پرواز امروز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان لغو شد

هادی سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه از ساعت هشت صبح مه غلیظی در ارتفاع 400 متر آسمان فرودگاه قرار گرفت، اظهار داشت: زمانی که مه غلیظ وجود داشته باشد، دید کاهش می‌یابد و هواپیما قدرت نشستن و برخاستن ندارد و سبب تأخیر یا لغو پروازها می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع 23 پرواز ورودی و 25 پرواز خروجی، در پروازهای صبح پرواز ایران ایر و پرواز نفت ورودی از اهواز، باطل اعلام شدند.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خاطرنشان کرد: 3 پرواز سپاهان به مقصد تهران، سامان به مقصد نجف و پرواز ورودی از جده نیز با تأخیر 2 ساعته انجام شد.

سلامی با بیان اینکه بعد از ظهر با آرام شدن هوا پروازها طبق برنامه انجام شدند، تصریح کرد: از زمان بارش برف با کاهش دید، پروازها لغو شده و یا با تأخیر انجام شد، از جمله پرواز ورودی از مشهد بود که هنوز انجام نشده، پرواز ورودی از کویت با 9 ساعت تأخیر و پرواز ورودی از بندرعباس نیز با نیم ساعت تأخیر انجام می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: در ارتباط با بقیه پروازها به دلیل اینکه از ساعت 20 انجام می‌شود هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما با ادامه بارش برف، به دلیل کاهش دید، احتمال باطل شدن یا تأخیر در آنها وجود دارد.

انتهای پیام/63029/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول