اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

باند جعل اسناد و مدارک خودرو در مشهد منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری 6 نفر از اعضای باندی که در جعل اسناد و مدارک ترخیص خودرو در مشهد فعالیت داشتند، خبر داد.

باند جعل اسناد و مدارک خودرو در مشهد منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بیدمشکی اظهار کرد: در پی اعلام کلانتری گلشهر مبنی بر اینکه مأموران آن یگان، یک دستگاه خودروی پراید سواری را به علت تخلفات و نداشتن گواهینامه راننده خودرو توقیف کرده‌ اما پس از چند روز خودرو به صورت مشکوک از پارکینگ ترخیص شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده با اولویت خاص به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ارجاع و کارآگاهان این اداره در بدو ورود به موضوع، پرونده را به دقت مطالعه و متوجه جعل اسناد ترخیص خودرو می‌شوند لذا با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی سریع راننده دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده از وی صراحتاً به جعل اسناد توسط فردی جاعل اعتراف کرد.

بیدمشکی تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و اعترافات صریح متهم، این جاعل حرفه‌ای نیز دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده از این متهم، وی نیز به جعل اسناد با همدستی 3 نفر از دوستان خود اعتراف و کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری هر 3 متهم را در چند روز کاری شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: با دستگیری این متهمان و اعترافات آنان دو سرکرده اصلی باند که اقدام به جعل اسناد می‌کردند نیز شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از چندین روز کار وسیع و گسترده شبانه‌ روزی، نامبردگان را دستگیر کردند و در بازرسی به عمل آمده از محل اختفای نامبردگان تعدادی مدارک جعلی، کیس و فلش مموری حاوی مدارک جعلی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه هر 6 متهم دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف کردند، بیان داشت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول