اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بحران کرمان:

بارش برف موجب لغو پروازهای صبح امروز فرودگاه کرمان شد

رئیس ستاد بحران استان کرمان گفت: تمام پروازهای فرودگاه کرمان صبح امروز به علت شرایط نامساعد آب و هوایی و بارش برف لغو شد و انجام پروازها در بعد از ظهر هم به شرایط جوی بستگی دارد.

بارش برف موجب لغو پروازهای صبح امروز فرودگاه کرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد کامیاب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نیروهای راهدار در سراسر استان کرمان قدردانی می‌کنم که از شب گذشته در زیر بارش برف در محورهای مختلف حضور دارند و تلاش می‌کنند که محورها باز بماند.

وی با اشاره به اینکه راهداران اقدام به ارائه توصیه‌های ایمنی به مسافران می‌کنند، ابراز داشت: از افرادی که قصد حضور در مسیرهای اصلی استان کرمان را دارند، درخواست می‌کنیم که با زنجیر چرخ حرکت کنند و تجهیزات کامل را به همراه داشته باشند.

معاون استاندار کرمان از مردم خواست تا از مسافرت غیرضروری خودداری کنند و بیان کرد: محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمان به غیر از محور داوران به سمت رفسنجان باز هستند.

کامیاب تصریح کرد: محور داوران - رفسنجان به علت لغزنده بودن بسته اعلام شده است و تلاش برای باز شدن این مسیر ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: از صبح امروز شورای مدیریت بحران در سراسر استان کرمان در حال آماده‌باش هستند و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های اجرایی داده شد.

کامیاب عنوان کرد: امیدواریم همچنان شاهد زیبایی طبیعت در استان کرمان باشیم و مردم از این زیبایی‌ها لذت ببرند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای صبح امروز فرودگاه کرمان لغو شده است، اذعان داشت: برقراری پروازهای فرودگاه کرمان در بعد از ظهر امروز بستگی به شرایط آب و هوایی دارد.

کامیاب ابراز داشت: از مدیران فرودگاه کرمان خواسته‌ایم که در فرودگاه تلاش کنند و باند را آماده بگذارند تا امکان نشست و برخاست هواپیماها در زمانی وجود داشته باشد که از نظر دید مشکلی نباشد.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول