اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز صورت می‌گیرد

احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: در مورد ساخت سالن ورزشی ویژه بانوان و نیز احداث مجموعه فرهنگی و مذهبی، بوستان و درمانگاه پیشنهاداتی از جانب خیران ارائه شده که در حال طراحی آن هستیم.

احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، سید عبدالرضا دستغیب تامین زیرساخت‌ها را بخش مهمی از تحولات فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: از گذشته تاکنون مردم استان فارس و شهر شیراز هر جایی که احساس کردند نیاز به مشارکت وجود دارد از یکدیگر سبقت گرفته‌اند و این رقابت پر خیر را می‌توان در مدرسه‌سازی، بیمارستان‌سازی و مراکز درمانی، مسکن‌سازی و دیگر امور به خوبی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: مردم استان فارس و شهر شیراز در امور خیرخواهانه به‌گونه‌ای عمل کرده‌اند که در سطح کشور زبانزد خاص و عام هستند و به‌یقین از این پس نیز با مشارکت پر شور خود در این‌گونه موارد در راه آبادانی و پیشرفت شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع) و پایتخت فرهنگ ایران اسلامی گام بر می‌دارند.

دستغیب همچنین به عملکرد مجمع خیرین فرهنگ‌ساز شیراز اشاره کرد و گفت: در طول عمر کوتاه این مجمع، شاهد مشارکت خوبی از سوی خیران بوده‌ایم به طوری که بعضی از نیازهای شهر در حال برطرف شدن و برخی دیگر از پیشنهادات خیران نیز در حال تبدیل شدن به پروژه‌های فرهنگی و شهرسازی است.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شهر شیراز خاطرنشان کرد: برطرف کردن نیازهای شهر از جمله مسجد، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی، پل‌های عابر پیاده و ... می‌تواند در سلامت معنوی و جسمی همشهریان تاثیرگذار باشد، بنابراین خیران می‌توانند برای برطرف کردن این نیازها در شهر شیراز حضور پررنگ داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی سقاخانه و مرکز اشتغالزایی بانوان توسط یکی از خیران در حال ساخت است و پیشنهاداتی در مورد ساخت سالن ورزشی ویژه بانوان و نیز احداث مجموعه فرهنگی و مذهبی، بوستان و درمانگاه به مجمع ارائه شده که در حال طراحی آن هستیم.

دستغیب در پایان اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت خیران نیازهای شهر شیراز یکی پس از دیگری برطرف شود.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول