اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بارش بی‌سابقه برف اخیر در شیراز

فعالیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شیراز متوقف نشد‌

مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز با اشاره به تشکیل کمیته مقابله با بحران در این شهرک صنعتی گفت: از بروز خسارت‌های احتمالی ناشی از بارش شدید برف و متوقف شدن واحدهای صنعتی در این شهرک، جلوگیری شد.

فعالیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شیراز متوقف نشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، سید رامین مدنی اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های انجام شده پیش از زمان بارش بی‌سابقه برف علاوه بر اطلاع‌رسانی گسترده به صنعتگران سه گروه امدادی مجهز به دو لودر، یک گریدر، یک بیل مکانیکی و یک کامیون توسط کارکنان این شهرک تشکیل و در حالت آماده‌باش قرار گرفت و در شهرک صنعتی شیراز مستقر شد.

وی با بیان اینکه بارش هفته گذشته برف در شهرک صنعتی شیراز در 10 سال اخیر بی‌سابقه بود گفت: در مجموع بیش از 30 سانتی‌متر برف در هفته گذشته در این شهرک بارید که با حضور به‌موقع گردهمایی امدادی برف در کمترین زمان از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری شد.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود 15 نفر از کارکنان شهرک صنعتی بزرگ شیراز همزمان با بارش برف به منظور خدمت‌رسانی و مقابله با حوادث احتمالی به صورت شبانه‌روزی حضور داشتند گفت: کار جمع‌آوری برف در مدت 24 ساعت با موفقیت به پایان رسید .

مدنی افزود: شهرک صنعتی بزرگ شیراز با دارا بودن 868 واحد صنعتی از قطب‌های مهم صنعتی کشور محسوب می‌شود که با تدابیر در نظر گرفته شده، این مرکز مهم صنعتی کشور و استان فارس در بارندگی‌های اخیر با مشکل خاصی مواجه نشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور به‌موقع و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از برف در شهرک صنعتی گفت: چنانچه از پیش تدابیر لازم در نظر گرفته نمی‌شد و گروه‌های امدادی به‌موقع عمل نمی‌کردند این قطب مهم صنعتی و اقتصادی استان فارس تا چند روز با مشکل شدید مواجه می‌شد و فعالیت‌های کارخانجات و واحدهای صنعتی مستقر در آن به تعطیلی می‌انجامید اما با تلاش‌های انجام شده هیچ‌گونه اختلالی در روند فعالیت واحدهای صنعتی به وجود نیامد و فعالیت واحدهای صنعتی بدون مشکلی از سرگرفته شد.

مدنی حجم کار و عملیات برف‌روبی انجام شده را بسیار بالا اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بیش از یک‌هزار و 400 هکتار مساحت یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود اضافه کرد: در این عملیات برف‌ها به صورت کامل از حدود 300 خیابان و نیز از مقابل واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی پاکسازی شد .

مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود :برف‌روبی و بازگشایی جاده ورودی به شهرک صنعتی شیراز به طول 3.5 کیلومتر و نیز بازگشایی معابر و خیابان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و انجام عملیات تکاندن برف از روی درختان و برخی تاسیسات از جمله مراحلی بود که توسط تیم‌های عملیاتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با موفقیت انجام شد.

مدنی از آمادگی کامل برای مقابله با بارش‌های احتمالی آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تجربیات موثر در بارندگی اخیر، به صنعتگران اطمینان می‌دهیم که با حضور به‌موقع از مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول