اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف داروهای غیرمجاز خارج از شبکه در شیراز

فرمانده انتظامی فارس گفت: در راستای گزارشی مبنی بر حمل و توزیع داروهای خارج از شبکه و غیرمجاز ماموران تجسس نیروی انتظامی با یک کار تیمی و تحقیقاتی 100 قلم از این داروها را ضبط کردند و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شیراز دادند.

کشف داروهای غیرمجاز خارج از شبکه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقلام داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه شامل آمپول‌های هورمونی، شربت‌های متادون، پودرهای بدن‌سازی، لاغری و چاقی و کرم و ژل‌های غیرمجاز و غیراستاندارد به ارزش ریالی 2 میلیارد ریال کشف و دو نفر دستگیر و تحویل مقام‌های قانونی شدند.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مقدار بسیاری از طلا و جواهرات گران‌قیمت، ماموران مبارزه با سرقت نیروی انتظامی وارد محل شده و پس از تحقیق و بررسی به خدمه منزل مشکوک می‌شوند که پس از بازجویی از وی، اعتراف می‌کند به اتفاق همسرش اقدام به سرقت طلا و جواهرات از منزل صاحب‌خانه خود کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ارزش ریالی طلاهای مکشوفه بیش از یک‌میلیارد تومان بوده که به مالباخته تحویل می‌شود.

سجادیان بیان داشت: به شهروندان توصیه می‌شود که هنگام استخدام خدمه در داخل منزل خود، تمام ابعاد امنیتی شخص مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند آنگاه اقدام به استخدام وی کنند.

وی از سرقت مسلحانه چند روز اخیر در محله هفت‌تنان شیراز خبر داد و افزود: با حضور به‌موقع پلیس مبارزه با سرقت نیروی انتظامی استان فارس پنج سارق مسلح به همراه شش سلاح جنگی و مقداری فشنگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/2448/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول