اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از کشف یک محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شمال شهر شیراز خبر داد.

کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی یک منزل را در شمال شهر شیراز که به محل نگهداری و دپوی کالای قاچاق تبدیل شده بود شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی از این منزل بازرسی و در نتیجه مقادیری کالای خارجی قاچاق شامل 88 دی وی آر، 410 دوربین مداربسته، 447 متعلقات و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته و 3 هزار و 72 نوع لوازم آرایشی را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده که در پارکینگ این ساختمان دپو شده بود یک‌میلیارد ریال برآورد شده و در این مورد نیز دو نفر دستگیر و تحقیقات از آنان آغاز شده است.

حیدری در ادامه از کشف کالای قاچاق در چهار شهر استان فارس خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند،‌ آباده و جهرم هنگام کنترل خودروهای عبوری چهار خودرو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این دو خودرو 308 کیبورد، 3 هزار و 420 اسپیکر کامپیوتر، 3 هزار و 208 نوع لباس، 109 کابل اتصال باطری، 200 mp3، یک‌هزار و 500 متر برچسب دودی شیشه خودرو، 228 بوگیر درون خودرو و 40 سنسور پارک خودرو بدون مجوز گمرک کشف شد.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول