اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

کشف 500 گرم هروئین در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از شناسایی و دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف 500 گرم هروئین از منزل وی در شیراز خبر داد.

کشف 500 گرم هروئین در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، محمداسماعیل مصری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مواد مخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فردی با همدستی چند نفر از بستگان خود در محله کوزه‌گری شیراز اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع هروئین می‌کند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری این متهم وارد عمل شدند و زمانی که متهم قصد داشت از منزلش خارج شود وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسی از منزل این توزیع‌کننده مواد مخدر 500 گرم هروئین کشف و در این مورد یکی از همدستان متهم نیز دستگیر و یک خودروی وانت نیسان توقیف شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دستگیری سارق به عنف در اقلید

جوان 18 ساله افغانی که در شهرستان اقلید اقدام به سرقت طلاجات از منزل یک پیرزن 80 ساله کرده بود توسط مأموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اقلید با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی110 از وقوع یک سرقت به عنف در اقلید مطلع و در اسرع وقت در محل حاضر شدند.

محمدحسین اسکندری ادامه داد: در بررسی مشخص شد یک سارق با صورت پوشانده وارد منزل یک خانم 80 ساله شده و اقدام به سرقت پنج النگو و دو انگشتر طلا از وی کرده و متواری شده است.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق 18 ساله تبعه افغانستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: در تحقیقات سرقت از منزل این پیرزن 80 ساله، اموال مسروقه از متهم کشف و به شاکیه عودت داده و سارق نیز با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول