اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان:

پروژه مسکونی 100 واحدی خبرنگاران زنجانی اجرایی می‌شود

قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان گفت: پروژه مسکونی 100 واحدی خبرنگاران به زودی در زنجان اجرایی می‌شود.

پروژه مسکونی 100 واحدی خبرنگاران زنجانی اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از خانه مطبوعات استان زنجان، مسعود الماسی اظهار داشت: با مساعدت‌های دولت تدبیر و امید در استان زنجان پروژه مسکونی 100 واحدی خبرنگاران به همت خانه مطبوعات استان زنجان اجرایی می‌شود.

قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به انتقادات فراوان نسبت به عملکرد خانه مطبوعات در 10 سال گذشته افزود: در همین مدت با همکاری و تعامل خبرنگاران کارهای بزرگی انجام شد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت پروژه 60 واحدی خبرنگاران اشاره کرد.

این مسئول با تاکید بر نقش نهادهای مدنی و صنفی در گسترش مطالبات معیشتی و اقتصادی خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات خاطر نشان کرد: مسئولان دولت نهم و دهم هیچ اعتقادی به تشکیل یا گسترش نهادهای صنفی و مدنی نداشتند و این نهادها را به رسمیت نشناخته و با دید امنیتی به آن نگاه ‌کردند.

وی با اشاره به انتخابات 24 خردادماه سال 92 و پیروزی دولت تدبیر و امید تصریح کرد: یکی از شعارهای اصلی رئیس جمهور بسط و گسترش نهادهای مدنی و صنفی در جامعه است که با حضور انصاری در مدیریت عالی استان و مقدم در مدیریت فرهنگی استان انتظارات خبرنگاران و اصحاب مطبوعات دو چندان شده و امید به آینده در آنها به ویژه در بحث امنیت شغلی و ارتقا وضعیت معیشتی و اقتصادی بسیار بیشتر شده است و شور و هیجان ایجاد شده در میان اصحاب رسانه در حال حاضر گواهی بر این مدعا است.

قائم مقام خانه مطبوعات با تاکید به حضور گسترده اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران فعال در حوزه رسانه‌ها در انتخابات آینده مجمع عمومی یاد آور شد: دیگر زمان بهانه تراشی و انتقاد نیست و همه خبرنگاران باید قدر فضای جدید را بدانند و فعالانه و پرشور در انتخابات خانه مطبوعات شرکت کنند و با این حضور پیگیر مطالبات صنفی و حقوق از دست رفته خود باشند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای پروژه 100 واحدی خبرنگاران، تاسیس تعاونی مصرف خبرنگاران، پرداخت وام‌های خودرو و تسهیلات بانکی، ارتقاء سطح حرفه ای خبرنگاران، تشکیل کلاسهای آموزشی و تقویت امنیت شغلی اصحاب مطبوعات از جمله برنامه‌های آینده  خانه مطبوعات است که با حضور گسترده اصحاب رسانه ها و مساعدت مدیریت عالی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موانع پیش روی برطرف شده و شاهد شکوفایی و توسعه برنامه های خانه مطبوعات خواهیم بود.

انتهای پیام/27300/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول