اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز اعضای هیئت مدیره

مدیر خانه مطبوعات کردستان استعفا کرد

مدیر خانه مطبوعات کردستان پس از 21 ماه فعالیت در جلسه عصر امروز این خانه از سمت خود استعفا کرد.

مدیر خانه مطبوعات کردستان استعفا کرد

شیروان یاری بعد از استعفا در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مدیر خانه مطبوعات براساس اساسنامه این تشکل صنفی رسانه‌ای، بالاترین رکن خانه به شمار می‌آید و مدیریت اجرایی تمام اساسنامه خانه را در اختیار دارد مگر اینکه در زمان انتخاب، اعضای هیئت مدیره محدودیت‌های برای مدیر قائل شوند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان انتخاب مدیر این دوره خانه مطبوعات کردستان، محدودیتی اعلام نشد و مدیریت تمام اساسنامه خانه به بنده واگذار شد.

مدیر مستعفی خانه مطبوعات کردستان اظهار داشت: بعد از جلسه امروز اعضای هیئت مدیره این خانه، ضمن احترام به حسن نیت تمامی اعضای هیئت مدیره، از مدیریت و عضویت هیئت مدیره نیز استعفا کردم.

یاری افزود: ما تاکنون نتوانسته‌ایم به گفتمان جمعی در تشکل صنفی و براساس اساسنامه خانه مطبوعات برسیم لذا تمامی تلاش‌ها آب در هاون کوبیدن است و نمی‌تواند گفتمانی در رسانه استان به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات اعضای هیئت مدیره برآیند تفکر جمعی و براساس مواد اساسنامه است اما یک سری به افرادی متوسل می‌شوند تا در راستای اهداف غیر اساسنامه گام بردارند.

یاری یادآور شد: در زمان مدیریت خانه مطبوعات استان هیچ سهل‌انگاری در زمینه انجام وظایف نداشته‌ام و تمامی اقدامات در راستای اجرای کامل اساسنامه و حفظ شأن و جایگاه اعضای خانه بوده است.

وی به پاره‌ای از فعالیت‌های خانه در زمان مدیریت وی اشاره کرد و برگزاری دوره‌های آموزشی کشوری گرافیک و صفحه‌آرایی، گزارش‌نویسی، خبرنویسی و رفتارشناسی در رسانه و نیز صدور گواهینامه برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها و گرفتن ساختمان برای خانه و برخورداری 48 نفر از خبرنگاران و هنرمندان در قالب فاز 2 از مسکن، را نمونه‌ای از فعالیت‌های این دوره خانه مطبوعات برشمرد.

یاری در پایان گفت: همواره منفعت جمعی اعضای خانه مطبوعات را بر منفعت شخصی ترجیح داده‌ام و بررسی اقدامات خانه، این ادعا را اثبات خواهد کرد.

انتهای پیام/79001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول