اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:

نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران موروثی نیست

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه نمایندگی غرب مازندران موروثی نیست، گفت: قرار نیست اگر فردی انتخاب شد تا آخر عمر در همان مسئولیت باقی بماند.

نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران موروثی نیست

حسین مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره خانه مطبوعات، بنا داشتیم انتخابات نماینده خانه مطبوعات استان در هر شهر را برگزار کنیم و سپس نماینده خانه مطبوعات در غرب مازندران انتخاب شود.

وی ادامه داد: بر اساس نشستی که با قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس و حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران داشتیم، قرار بر این شد که ابتدا انتخابات نماینده خانه مطبوعات در غرب استان و سپس انتخابات شهرستان‌ها برگزار شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه برای اینکه به دغدغه‌های اهالی رسانه غرب مازندران پاسخ دهیم و اطمینان یابند که نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران منحل نمی‌شود، افزود: امروز هم نشستی با رابط خانه مطبوعات در غرب مازندران داشتیم و این مسائل و دغدغه‌ها در نشست امروز مطرح شد و ساسان شیخی نماینده خانه مطبوعات در غرب مازندران و احمد فقیه عضو هیئت مدیره، موافقت ضمنی خود را با برگزاری انتخابات عنوان کردند، اما بعد از اتمام جلسه در تماس تلفنی اعلام کردند که از مسئولیت خود استعفا کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به برخی کارشکنی‌ها در برگزاری انتخابات نماینده خانه مطبوعات در غرب استان، گفت: نمی‌دانیم چه منافعی پشت پرده است که عده‌ای با مخدوش کردن فضای رسانه‌ای درصدد هستند که انتخابات نماینده‌های خانه مطبوعات در شهرها برگزار نشود.

وی با بیان اینکه نیازمند فضای آرام در جامعه رسانه‌ای استان هستیم، تصریح کرد:‌ ضرر مخدوش کردن این فضا به خود جامعه رسانه برمی‌گردد.

مرتضوی با اشاره به اینکه نمایندگی غرب مازندران موروثی نیست، ادامه داد: قرار نیست اگر فردی انتخاب شد تا آخر عمر در همان مسئولیت باقی بماند.

وی با بیان اینکه با برگزاری انتخابات فردی از اهالی رسانه غرب مازندران به این مسئولیت گمارده می‌شود، گفت: از اهالی رسانه در غرب مازندران می‌خواهیم به شایعه‌ها توجه نکنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه در چند روز آینده در فضایی صمیمی انتخابات نماینده خانه مطبوعات غرب استان صورت می‌گیرد، یادآور شد: می‌خواهیم از دل خبرنگاران غرب مازندران، فردی انتخاب شده و مطالبات به حق اهالی رسانه را پیگیری کند.

انتهای پیام/86007/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول