اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه:

انتخابات خانه مطبوعات استان کرمانشاه انجام می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص سرای روزنامه‌نگاران و خانه مطبوعات اظهار داشت: تقویت هر دو اینها منافاتی ندارد و به‌زودی انتخابات و عضوگیری خانه مطبوعات استان کرمانشاه انجام خواهد شد.

انتخابات خانه مطبوعات استان کرمانشاه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه مدیرکل و خسرو پورکاظمی معاون امور مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عصر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در استان کرمانشاه بازدید کردند.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه در این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب روزنامه‌های ما از خبرگزاری‌ها تغذیه می‌شوند، خبرگزاری‌ها باید محور کار خود را تولید خبر قرار بدهند.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی رسانه‌ها با اصحاب فرهنگ و هنر، خاطرنشان کرد: در این زمینه تشکیل شورای هم‌اندیشی با مطبوعات و اصحاب رسانه را در دست اقدام داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه هنر در استان کرمانشاه افراد گمنامی داریم که با تهیه خبر از این افراد می‌توان آن‌ها را برجسته‌تر جلوه داد.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد که در بحث فرهنگ عمومی، رعایت حقوق شهروندی و آسیب‌های موجود در این خصوص اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را یاری کنند.

رحیمی‌زنگنه ابراز داشت: اگر تمام نخبگان این عرصه مطالبات و درخواست‌های خود را با این اداره در میان بگذارند، ما نیز به کانال درست هدایت خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص سرای روزنامه‌نگاران و خانه مطبوعات اظهار داشت: تقویت هر دو این‌ها منافاتی ندارد، به شرطی که هر کدام از این‌ها مبتنی بر اساس‌نامه‌های خود عمل کنند و به‌زودی انتخابات و عضوگیری خانه مطبوعات استان کرمانشاه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس همواره در راستای مطالبات مردم و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری عملکرد خوب و مثبتی داشته است.

محسن فولادی سرپرست خبرگزاری فارس استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: خبرگزاری فارس متشکل از نیروها و خبرنگاران متعهد و انقلابی است که همواره در حرکت در راستای گفتمان انقلاب و ولایت جلودار هستند.

وی ادامه داد: آنچه بیش از هر چیزی در این رسانه مطرح اهمیت دارد، حفظ صداقت و پرداختن به ارزش‌های اصیل و حقیقی انقلاب اسلامی است.

فولادی با تقدیر از زحمات ارزشمند اصحاب رسانه استان کرمانشاه، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کرمانشاه افراد زحمت‌کش و ارزشمندی هستند که با تلاش بی‌وقفه در راستای اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه حرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با بازدید از تحریریه و آخرین اخبار این خبرگزاری با اهدای هدایایی از خبرنگاران این مجموعه تقدیر کرد.

انتهای پیام/2700/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول