اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موضع‌گیری بازرس خانه مطبوعات قزوین نسبت به انتخابات این خانه

بازرس خانه مطبوعات قزوین گفت: برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه مطبوعات استان قزوین در 27 آذر 92 با توجه به وجود شبهات متعدد قانونی، مشروعیت ندارد.

موضع‌گیری بازرس خانه مطبوعات قزوین نسبت به انتخابات این خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا رجایی‌پور در نشست خبری ظهر امروز خود اظهار داشت: متأسفانه برای بنده که بازرس اول خانه مطبوعات استان قزوین هستم به درستی مشخص نیست این 402 نفری که گفته می‌شود عضو خانه مطبوعات هستند چه کسانی می‌باشند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای استان قزوین به مراتب کمتر از این تعداد می‌باشند ولی مشخص نیست چطور یک دفعه اعضای خانه مطبوعات طی چند ماه از 230 نفر به 402 نفر افزایش یافته است.

بازرس خانه مطبوعات قزوین ادامه داد: شورای مرکزی خانه مطبوعات موظف است قبل از برگزاری انتخابات و برای رفع شبهات در خصوص تعداد اعضای خانه مطبوعات، لیست کاملی شامل نام خبرنگار به همراه سمت و نام رسانه را در وب‌سایت رسمی خانه مطبوعات در معرض دید همگان قرار دهد.

بازرس خانه مطبوعات قزوین گفت: تغییر برخی از بندهای مواد اساسنامه مصوب خانه مطبوعات در مجمع عمومی آن هم قبل از انتخابات یکی دیگر از شبهه‌های موجود است.

رجایی‌پور برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان را توسط افرادی که خود کاندیدای انتخابات می‌باشند یکی دیگر از شبهات فعلی در جریان برگزاری انتخابات دانست.

وی به عنوان بازرس خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: هنوز گزارشی از وضعیت امور و اقدامات در سه سال گذشته به اینجانب برای بررسی و قرائت قبل از برگزاری انتخابات برای همه اعضای خانه مطبوعات داده نشده است، بنابر این برگزاری انتخابات خانه مطبوعات تا رفع مشکل به تعویق می‌افتد.

بازرس خانه مطبوعات استان قزوین با اظهار اینکه برگزاری یک انتخابات بدون شائبه و عاری از هر گونه شائبه حقوقی انتظار به حق جامعه مطبوعاتی استان است تصریح کرد: به امید خدا با همکاری دستگاه‌های مربوط به زودی انتخابات خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

رجایی‌پور افزود: در صورت حل نشدن موارد قانونی و حقوقی اشاره شده، موضوع توسط دستگاه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول