اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد طبس:

طبس رتبه نخست جلب مشارکت‌های مردمی را در خراسان‌جنوبی دارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس گفت: شهرستان طبس با 126 درصد رشد در برنامه‌های عملیاتی خود توانسته است رتبه نخست استان خراسان جنوبی را در تحقق جلب مشارکت‌های مردمی به خود اختصاص دهد.

طبس رتبه نخست جلب مشارکت‌های مردمی را در خراسان‌جنوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، احمد رفیعی اظهار داشت: شعار کمیته امداد امام خمینی در سال 92، توانمندی، سلامت خانواده و اصلاح سبک زندگی است و بر همین اساس نهاد مقدس امداد به سوی خودباوری و خودکفا نمودن خانواده‌های زیر پوشش حرکت کرده است.

وی از رشد 22 درصدی درآمد صندوق‌های صدقه این شهرستان خبر داد و افزود: از 18هزار و 777 صندوق صدقات سطح شهرستان طبس مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون ریال در 9 ماهه نخست سال‌جاری جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس به افزایش 56 درصدی درآمدهای مردمی کمیته امداد طبس در سال 92 اشاره کرد و گفت: همشهریان نیک‌اندیش و خیر در 9 ماهه امسال مبلغ 28 میلیارد و 300 میلیون ریال به نیازمندان جامعه کمک کردند و بازویی توانمند برای کمیته امداد در طبس بوده‌اند.

رفیعی اذعان داشت: در حال حاضر 4 هزار و 459 نفر در قالب 2 هزار و 221 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در طبس هستند.

وی با بیان اینکه 250 نفر از افراد زیر پوشش، مددجویان یتیم هستند، اضافه کرد: درآمد طرح اکرام ایتام در 9 ماهه سال‌جاری 4 میلیارد ریال بوده است که به طور متوسط به هر یتیم مبلغ 950 هزار ریال پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس با بیان اینکه ایتام زیر پوشش کمیته امداد طبس دارای یک‌هزار و 817 حامی خیر و نیکوکار هستند، تصریح کرد: از این تعداد، 759 حامی غیر بومی و یک‌هزار و 58 نفر بومی هستند.

رفیعی اذعان داشت: شهرستان طبس با 126 درصد رشد در برنامه‌های عملیاتی خود توانسته است رتبه نخست استان را در تحقق جلب مشارکت‌های مردمی به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول