اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس گلشن خبر داد

توزیع 270 سبد غذایی بین مددجویان امداد طبس

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس گلشن گفت: در شهرستان طبس گلشن 270 سبد غذایی در بین مددجویان امداد شهرستان در ماه رمضان توزیع می‌شود.

توزیع 270 سبد غذایی بین مددجویان امداد طبس

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی احمد رفیعی اظهار کرد: در شهرستان طبس گلشن 270 سبد غذایی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برآوردن حاجات مؤمنین و ایتام و نیازمندان در طول سال با اهمیت است و در ماه مبارک رمضان افضل‌تر است، تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن ماه سراسر خیر و رحمت و به ‌منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی کمیته امداد شهرستان اقدام به توزیع سبد غذایی در بین مددجویان این نهاد می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس گلشن با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی 900 هزار ریال است، متذکر شد: اقلام مورد نیاز و ضروری خانواده‌های زیر پوشش شامل برنج، روغن مایع، حبوبات، ماکارونی، قند و دیگر اقلام خوراکی می‌شود که بصورت بسته‌بندی به نیازمندان اهدا می‌گردد.

رفیعی اضافه کرد: کمیته امداد آمادگی دارد تا به نیابت از نیکوکاران و خیراندیشان به بهترین نحو ممکن غذای گرم اهدایی را بین نیازمندان و ایتام زیر پوشش و حمایت این نهاد توزیع کند.

گفتنی است اقلام فوق از محل کمک‌های خیران تهیه شده که در این ارتباط مبلغ 243 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69017/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول