اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان:

کارآمدی انقلاب اسلامی را در دهه فجر به نمایش بگذاریم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: وظیفه ما در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نشان دادن کارآمدی نظام و حکومت دینی بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب است.

کارآمدی انقلاب اسلامی را در دهه فجر به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان این دهه را آغاز ارزش‌ها و خوبی‌ها دانست و اظهار داشت: با مقایسه دستاوردهای انقلاب با زمان پهلوی متوجه می‌شویم که امام خمینی (ره) چه خدمت بزرگی به مسلمانان جهان کرده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان، امام (ره) را مبتکر ایده و تفکر جدید در جهان دانست و بیان داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی در عصری که تمام رسانه‌های غربی با همه امکانات مدرن تبلیغاتی به جنگ با اسلام آمده بودند تفکر حکومت دینی را در جهان مطرح کرد.

صدفی عنوان کرد: یکی از دلایل دشمنی استکبار با انقلاب ایران به دلیل همین تفکر جدید برای حکومت جهان است و استکبار جهانی تمام توطئه‌های خود را در راستای نابودی این ایده به کار برده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت کار در دهه فجر تصریح کرد: وظیفه ما نشان دادن کارآمدی نظام و حکومت دینی بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب است.

وی، کار در ستاد دهه فجر را حرکت در راستای آرمان‌های انقلاب دانست و بیان کرد: اعضای ستاد دهه فجر وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید در این ایام همه ارزش‌های انقلاب را برای جامعه و جهان تبیین کنند.

صدفی بر کیفیت برنامه‌های دهه فجر تأکید و خاطر نشان کرد: باید برنامه‌های پرمحتوا، با نشاط و با کیفیت برگزار شود و برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر از کارشناسان و نخبگان استان استفاده کرد تا بتوان دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نسل امروز تبیین کرد.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول